پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:41:48 - سه شنبه 19 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راه اندازی دوره کارشناسی ارشد ادبیات پایداری از برکات برگزاری کنگره بود
دبیر علمی کنگره سراسری ادبیات پایداری در پایان ابراز داشت: دلیل تداوم این کنگره دلیل، جایگاه آن در بین مردم است و از برکات برگزاری این کنگره، راه اندازی دوره کارشناسی ارشد ادبیات پایداری بوده است و همچنین مقدمات راه اندازی دوره دکترا در حال انجام است و این طرح را به وزارت خانه برده ایم.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ احمد امیری خراسانی دبیر علمی کنگره سراسری ادبیات پایداری در افتتاحیه پنجمین کنگره سراسری ادبیات پایداری در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: یک دهه پیش که به اتفاق همکاران اولین فکر کنگره  پایداری شکل گرفت، هیچ وقت فکر نمی کردیم این نهاد در درازای زمان اینگونه  تنومند شود.

وی ادامه داد: اولین کنگره در ۱۷-۱۸ اسفند ۸۴ برگزار شد و در آن جلسه مقرر شد که این کنگره دوسالانه برگزار شود و دبیرخانه دائمی آن هم در کرمان باشد که به فضل الهی میسر شد.

امیری خراسانی افزود: عزیزان ما از سراسر کشور،  مقالات را به این کنگره می فرستند و از مجموع مقالات یک نامه پایداری شکل می گیرد که الان هم نامه پایداری ۴ تهیه شده است. و مجموعه مقالات  این کنگره هم در نامه پایداری ۵ در آینده تقدیم می شود.

دبیر علمی کنگره سراسری ادبیات پایداری تصریح کرد:  این کنگره بدلیل برگزاری آزمون دکترا به تعویق افتاد و فراخوان مقالات در نوبت بود که یکی در خرداد ۹۳ و دیگری در هفته اول مهرماه بود که ۱۳۳ مقاله  به ما ارسال شد.

وی در رابطه با تعداد مقالات اظهار داشت: مجموعه ۹۲ مقاله به چرخه مقاله ها راه یافتند و از این تعداد، ۳۵ مقاله برگزیده شد و ۲۳ مقاله توسط شورای علمی کنگره برای ارائه آماده شده اند.

احمد امیری خراسانی ابراز داشت: تعداد  ۲۵ داور که از اساتید دانشگاه بودند بدون هیچ چشم داشتی ما را همراهی کردند و محوریت همکاران در دانشگاه شهید باهنر۵ نفر بودند  که داوری مقالات را برعهده داشتند.

دبیر علمی کنگره سراسری ادبیات پایداری  در پایان ابراز داشت: دلیل تداوم این کنگره، جایگاه آن در بین مردم است و از برکات برگزاری این کنگره، راه اندازی  دوره کارشناسی ارشد ادبیات پایداری بوده است و همچنین مقدمات راه اندازی دوره دکترا در حال انجام است و این طرح را به وزارت خانه برده ایم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi