پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:12:57 - چهارشنبه 26 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: پیام نور تلالوء نور و فرهنگ انقلاب اسلامی را در جهان اسلام گسترده کند
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:دانشگاه پیام نور همانطور که از نامش پیداست، باید دانشگاهی برگرفته از نور،علم و ذات مقدس الهی باشد.

به گزارش “دانشجو آزاد” ؛ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه خوشحالیم جایگاه مناسبی برای دانشگاه پیام نور بین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ایجاد شده و این دانشگاه توانسته رتبه یک کیفیت آموزشی را به خود اختصاص دهد، افزود: از رویکرد دانشگاه پیام نور تقدیر می کنیم . این دانشگاه علیرغم اینکه ۸۰۰ هزار دانشجو دارد و تمام وقت نیست، توانسته رتبه های خوبی را در بین دانشگاه های کشور کسب کند.

دکتر زاهدی افزود: دانشگاه پیام نور همانطور که از نامش پیداست، باید دانشگاهی برگرفته از نور،علم و ذات مقدس الهی باشد. کسی که در این دانشگاه پذیرفته شد پس از فراغت از تحصیل باید دارای نور ایمان باشد. خدا را شاکریم که دانشگاه پیام نور در بخش فرهنگی توانسته نسبت به سایر دانشگاهها از لحاظ فرهنگی جایگاه مناسب تری داشته باشد اما این خود جای بررسی بیشتر دارد.

وی با عنوان اینکه باتوجه به شرایط کنونی منطقه و مقابله با استکبار و صهیونیسم در اکثر نقاط جهانی، مسئولیت انقلابی ما بالاتر می رود، افزود:از دانشگاه پیام نور انتظار داریم پیام انقلاب را به دنیا برساند و با گسترش رشته ها در مقاطع  کارشناسی، ارشد و دکتری به صورت مجازی ، فرهنگ انقلاب اسلامی را در سراسر جهان گسترش دهد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دانشگاه پیام نور می تواند با ترجمه کتابهای خود به سایر زبان های زنده دنیا اعم از انگلیسی، عربی و … شرایط  پذیرش دانشجو در آن کشورها را برای خود فراهم کند.

دکتر زاهدی تصریح کرد: باید جایگاه آکادمی دانشگاهی جهت انتقال فرهنگ شیعه و انقلاب اسلامی مشخص شود و دانشگاه پیام نور می تواند این تلالوء نور را در سطح جهان اسلام و منطقه گسترده کند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi