پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:19:44 - سه شنبه 29 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان معرفی شد
سعید کریمی نسب به عنوان رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان معرفی شد.

به گزارش دانشجو آزاد: 

 مراسم تکریم مسعود حسینی سروری و معارفه سعید کریمی نسب به عنوان رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان، با حضور حسین اکبری‌فرد رئیس این دانشگاه، قاسم محمدی نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و عبدالمجید جلایی مشاورعالی رئیس دانشگاه و جمعی از مدیران و کارشناسان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسین اکبری‌فرد رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات مسعود حسینی سروری در مدت تصدی ریاست دانشکده برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و افزود: دانشکده فنی و مهندسی یکی از دانشکده‌های مهم دانشگاه شهید باهنر از لحاظ کارکرد آموزشی و پژوهشی است. 

وی گفت: طبیعتاً فعالیت در این حوزه دارای اهمیت ویژه‌ایی بوده و بسیار تاثیرگذار است.

او تاکید کرد: ما باید نگاه واقع گرایانه‌ای به مسائل کشور داشته باشیم و با توجه به وضعیت کنونی کشور، رسالت مهمی برعهده داریم و لازم است توانایی حل چالش‌ها و مسائل مختلف را در جامعه دانشگاهی ایجاد نمائیم. 

اکبری گفت: امید است رئیس جدید دانشکده با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشکده و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تعیین شده دانشگاه بتواند در پیشبرد اهداف دانشگاه گام بردارد.

در ادامه با اهدای لوح تقدیر از از زحمات و تلاش‌های دکتر مسعود حسینی سروری رئیس سابق دانشکده فنی و مهندسی تقدیر گردید و طی حکمی از طرف رئیس دانشگاه، سعید کریمی نسب عضو هیأت علمی بخش معدن دانشکده فنی و مهندسی، به سمت ریاست دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه منصوب شد.

انتهالی پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi