پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:07:03 - دوشنبه 10 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شوارای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد:
دولت راستگویان و درستکاران بی سابقه ترین اختلاس ها بعد از انقلاب را دارد/ مفسدان اقتصادی باید به جرم وارد آوردن ضربه بر پیکر نظام، انقلاب و باور ملت محاکمه شوند
شوارای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد:دولت راستگویان و درستکاران بی سابقه ترین اختلاس ها بعد از انقلاب را دارد.

به گزارش “دانشجوآزاد” در پی افشای فسادهای اقتصادی پی در پی دولت یازدهم شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان بیانیه ای صادر کرد؛ متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مملکت بخاطر این ریخت و پاش ها و اختلاس ها محتاج شده است؛ وگرنه نفت ما کم است ؟ یا ذخایر و معادن نداریم ؟ همه چیز داریم ؛ لکن این مفت خوری ها و اختلاس ها و گشاد بازی هایی که به حساب مردم و از خزانه ی عمومی میشود مملکت را بیچاره کرده است ! اگر اینها نبود احتیاج پیدا نمیکرد که از اینجا راه بیفتد برود آمریکا در برابر میز آن مردک ( رئیس جمهور آمریکا ) گردن کج کند که مثلا به ما کمک کنید !!!

(ولایت فقیه امام خمینی (ره) – ص ۴۷)

 

فساد در هر دولت و حکومتی که باشد زشت و مردود است خصوصا در دولت و نظام اسلامی.

فساد مسئله ایست که از ابتدا امامین انقلاب در مبارزه با آن قد علم کرده و همواره دولتها را از آن بر حذر داشته اند. چرا که حتی شایعه فساد ضربات سختی به هویت نظامی که اصل آن هیچ سنخیتی با فساد ندارد٬ وارد میکند.

دولت راستگویان و درستکاران بی سابقه ترین اختلاس ها بعد از انقلاب را دارد

در این میان اخبار فسادهای ریز و درشت اخیر  زشت و نا امید کننده است.  آن هم در دولتی که با شعار نجات اقتصاد و احیای اخلاق ٬ بعنوان دولت راستگویان و درستکاران  اعلام موجودیت کرد و اکنون  تنها دو فقره از فسادهای مختلفی  که  در کارنامه خود دارد حقوقهای نجومی و برداشتهای غیر عادلانه از بیت المال وبزرگترین اختلاس یعنی دستبرد به صندوق رفاه فرهنگیان می باشد. اختلاسی که بعد از انقلاب بی سابقه بوده است.‌

با این وجود مسئولین دولتی بجای پیگیری و عذر خواهی از مردم؛ وقیحانه بخشی را٬  برداشتهای قانونی دانستند٬ بخشی را سهم خود از انقلاب ٬نجومی بگیران را ذخایر نظام نامیدند و متخلفین را اکرام کردند. در فقره دزدی هشت هزار میلیاردی هم ترجیها زبان به دهان گرفته و سکوت کردند و گاها دفاع؛ عجیب است روزه سکوت دولتمردان در خصوص خسارت میلیاردی کرسنت، اختلاس ۸۰۰۰ میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و اختلاس ۱۲۰۰ میلیاردی بانک ملی و ملت!

 

جراید و روزنامه ها و رسانه ها و افرادی هم که بر سر اختلاس سه هزار  میلیارد دلاری غوغا کرده بودند٬  در برابر این اختلاس و فساد مالی سکوت کرده و چیزی نمیگویند.‌

و دقیقا در شرایطی که قرار به استیضاح وزیر آموزش و پرورش بر سر ماجرای این فساد هنگفت بود و تنها  چند روز قبل از استیضاح٬ او مستعفی یا معزول میشود.

استعفای وزیران و جایگزینی افراد بدسابقه تر بر ناکارامدی دولت سرپوش نمی گذارد

و باز هم نمایش تکراری استعفای وزیران. غافل از اینکه این  استعفا و عزلها آن هم در شش ماهه آخر عمر دولت و جایگزینی افراد بد سابقه تر ٬ نمیتواند بر بحران نا کارامدی دولت سرپوش بگذارد.  سه سال تمام بجای مدیریت اقتصاد کشور٬ همه چیزمان را به تحریمهای آمریکایی و غربی گره زدند اما اختلاس از بیت المال که به آمریکا و تحریمهایش مربوط نمیشود!…

اسلام را از دست شاهان پهلوی نجات دادیم و اکنون به دست خودمان اسیر شده است هر بار با فسادی٬ ناجوانمردانه ترین ضربات به پیکره آن وارد میگردد و مردم هر روز بد بین تر میشوند. البته مردم ناامید نیستند. این را در این سی و چند سال ثابت کرده اند در هر جا که نظام در تنگنا قرار گرفت٬ این مردم بودند که وارد عمل شدند و دنیا را مبهوت قدرت نمایی خود کردند لکن این فسادها و اختلاسها ضربات مهلکی به اعتبار و آبروی نظام اسلامی وارد میکند این اختلاس ها ؛ این دزدی ها ؛ و زد و بند ها مردم را نسبت به انقلاب بدبین میکند! دید ملت را  نسبت به  نظام عوض میکند!

مردم مسئولینی این چنین نمیخواهند این فاسدان و خائنان جایی در انقلاب ندارند و باید کنار گذاشته شوند و دلسوزان نظام بر سر کاربیایند.

انتظار میرود از دستگاه قضا همانطور که تا کنون در برخورد با مفاسد اقتصادی کارنامه خوبی ارائه داده است؛ در برابر این خیانتها برخوردی قاطع صورت دهد و با این دستبردهای ظالمانه به اموال مردم برخورد  قاطع داشته باشد.

مفسدان اقتصادی باید به جرم وارد آوردن ضربه بر پیکر نظام، انقلاب و باور ملت محاکمه شوند

پیگیری مبحث فساد نه فقط شامل فساد هشت میلیاردی و نه فیش های حقوقی که کلیت دولت را باید در برگیرد. مطالبه جدی ما باز پس گیری کلیه حقوق ملت و بیت المال و برخورد بسیار شدید و قاطع با مفسدان اقتصادی است!!! نه تنها به جرم فساد اقتصادی؛ اختلاس و دزدی بیت المال! بلکه به جرم وارد آوردن  ضربه های پی در پی بر پیکر نظام؛ انقلاب و باور ملت ایران!!!…

 

شوارای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi