پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:49:03 - سه شنبه 12 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دهه فجر یادآور حماسه سلحشوری جوانانی است که پایه های ستمشاهی جباران را فرو ریختند
بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد با صدور بیانیه ای اعلام کرد: دهه فجر یادآور حماسه سلحشوری جوانانی است که پایه های ستمشاهی جباران را فرو ریختند.

به گزارش “دانشجوآزاد” بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد به مناسبت دهه فجر بیانیه ای به ضرح ذیل صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حتی اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته ها شعار الله اکبر قرار بدهند هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید، چون آمریکا شیطان بزرگ است (امام خمینی (ره).

 

سپاس و ستایش خداوند منان را که توجه و عنایت ویژه اش به ملّت مسلمان و انقلابی ایران ، این توفیق بزرگ تاریخی را برای آنان پدید آورد تا با رهبری خردمندانه‌ بزرگمردی از سلاله‌ پاک رسول خدا (ص) ، نظام ارتجاعی و منحط دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را براندازد و به جای آن ، نظام مترقی جمهوری اسلامی را مستقر سازد.

دهه فجر یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری جوانان غیرتمندی است که با نام پاک خدای تبارک و به فرمان امام بزرگوار خویش با مشت های گره کرده به میدان آمدند تا شاهد شکوفایی دوباره اسلام باشند و پایه های ستمشاهی جباران را فرو ریزند.

این چنین بود که علیرغم تمام مضایق و دشواری‌ها، محرومان و مستضعفان پای از رکاب انقلاب و امام خویش برنداشتند و مردانه همه مشقت‌ها را به جان خریدند .

امروز نیز یاد خمینی کبیر(ره) قلب مالامال از عشق پابرهنگان را به تپش وا می‌دارد و آنچنان بهجت و شوری به پا می‌دارد که ذکرش لرزه بر اندام طمع‌کاران و بدسیرتان می‌افکند.

اکنون ماموریت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی، همچنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیروی از اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است و بی‌شک کم توجهی به این امور از دست دادن دستاوردهای بزرگ انقلاب یعنی ” استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” را به همراه خواهد داشت.

ما دانشجویان انقلابی ، بسیجی  دانشگاههای شهرستان جیرفت و عنبرآباد ،در این مقطع حساس که نظام سلطه جهانی، هجمه خویش را بیشتر و بیشتر می‌کند و به انحاء مختلف سعی در حصر و تضعیف و انحراف روحیه مبارزه‌طلبی و ظلم ستیزی ملت‌های مظلوم را دارد ، ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضوری گسترده و پرصلابت در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.. خامنه ای ، سی و هشتمین فجر پیروزی را تبریک گفته و بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمان می بندیم و اعلام می داریم همراه و هم صدا با سیل خروشان ملت ایران در راهپیمایی عظیم روز ۲۲ بهمن فریاد عزت خواهی و ایستادگی سر خواهیم داد.

 

« وَالسلام علی مَنِ تبع الهدی»

 

بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi