پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:13:43 - دوشنبه 16 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دعوت از دانشمندان جهان برای تحقیقات مشترک علمی با ایران
وزیر علوم با اشاره به دعوت از دانشمندان جهان برای همکاری‌های مشترک علمی با ایران گفت: به زودی با تمام کشورهای جهان در مسائل علمی آموزشی ارتباط برقرار می‌کنیم و فقط با رژیم جعلی صهیونیست ارتباطی نداریم.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از فارس ؛محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در حاشیه تقدیر از اساتید نمونه دانشگاه‌ها در دانشگاه علامه طباطبایی در جمع خبرنگاران گفت: با انتشار یک مقاله در مجله ساینس که یکی از معتبرترین مجلات علمی دنیا است، وضعیت علمی کشور را پس از انقلاب تشریح کرده و اعلام کردم که آمادگی داریم تا با تمام کشورها همکاری علمی داشته باشیم.

وی با اشاره به ضرورت گسترش روابط دیپلماسی علمی ایران با دیگر کشورها، گفت: باید بتوانیم پروژه‌های مشترک آموزشی و تحقیقاتی با کشورهای دیگر داشته باشیم. از دانشمندان جهان دعوت کردیم و استقبال خوبی صورت گرفت و به زودی می‌بینید دانشمندان جهان به کشور ما می آیند و تفاهم‌نامه‌ها امضا می‌شوند.

وزیر علوم گفت: با تمام کشورهایی که در گذشته رابطه خوبی داشتیم یا به تازگی رابطه برقرار کردیم تعامل می‌کنیم و فقط با رژیم جعلی صهیونیست ارتباط نداریم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi