پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:40:58 - دوشنبه 9 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:
دشمنان منتظر فرصت برای فتنگری در داخل و خارج کشور هستند
نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد:هر وقت دشمن بتواند نیرو های خود را باز سازی کند و نفوذش را برساند و فضا را فضای مناسبی ببیند فتنه ی جدیدی را شاهد خواهیم بود همین جور که در سال های ۹۶ و۹۸ در حجم کمتری شاهد فتنه بودیم.

به گزارش “دانشجوآزاد” حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در حاشیه ی برگزاری مراسم ۹دی ماه در گفتگو با خبرنگار “راه آرمان” عنوان کرد: آنچه که در فتنه ی سال ۸۸ اتفاق افتاد یک جنگ نرم تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ایران بود.

علیدادی سلیمانی در ادامه بیان کرد:  که بعد ازهشت سال دفاع مقدس وقتی مردم ایران مقاومت خود را نشان دادند به فضل خداوند در آن امتحان سر بلند بیرون آمدند لذا دشمنان همه ی کینه و توان خود را برای فتنه ی سال ۸۸ گذاشتند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن در سال ۸۸ زمین گیر کردن ملت ایران بود گفت: به فضل خداوند مردم با بصیرت و آگاهی و با میثاقی که با امام جامعه داشتند موفق شدند از این فتنه عبورکنند.

وی بابیان اینکه دشمن دست از دشمنی خود با جمهوری اسلامی بر نمی دارد تصریح کرد: هر وقت دشمن بتواند نیرو های خود را باز سازی کند و نفوذش را برساند و فضا را فضای مناسبی ببیند فتنه ی جدیدی را شاهد خواهیم بود همین جور که در سال های ۹۶ و۹۸ در حجم کمتری شاهد فتنه بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: فتنه گری در درون ملت ایران باعث می شود که  خارجی ها طمع کنند و یاس و ناامیدی شان کمتر شود و فکر کنند ما را با تحریم می توانند پای میز مذاکرات بکشانند و به خواسته هایشان برسند.

علی دادی سلیمانی ادامه داد:باید فتنه ها را خنثی و ملت را منسجم تر و متحد تر پشت سر رهبری نگه داریم، که ملت با حضور پر شور خود همین را نشان دادند مطمئنا تحریم ها و دشمنی ها کم تر وبی اثرخواهد شد.

امام جمعه کرمان در پایان تاکید کرد:ملت ایران با آگاهی، بصیرت ، تکلیف محوری و با پیروی از رهنمود های امام جامعه می توانند  به فضل خداوند همه ی فتنه ها راپشت سر گذارند و این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی(عج) برسانند.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi