پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:09:49 - سه شنبه 18 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در کنار تخصص بایستی فردی متعهد به نظام تربیت شود
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اگرچه وظیفه اصلی دانشجو تحصیل علم است اما در کنار تخصص بایستی فردی متعهد به نظام تربیت شود.

به گزارش “دانشجو آزاد”؛ سید محمد صادق تقوی دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حضور در اولین “نشست تشکل های دانشجویی و رسانه” در رابطه با تاریخچه تشکل جامعه اسلامی گفت : تشکل جامعه اسلامی از سال ۱۳۶۵ تاسیس شد که جبهه همسوی خط ولایت بود و در راستای آرمانهای انقلاب فعالیت داشت.

تقوی افزود: در دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم این تشکل چند سالی فعالیت داشت ولی زیر نظر اتحادیه نبود و افرادی که در آن فعالیت داشتند با اهداف انقلاب و نظام همسو نبودند اما خوشبختانه از سال گذشته دانشجوهای ارزشی به عضویت این تشکل درآمدند تا در جهت رسیدن به آرمانهای انقلاب گام بردارند.

وی با اشاره به بی تفاوتی دانشجویان علوم پزشکی اظهار داشت: مشکل همیشگی ما در دانشگاه علوم پزشکی بحث بی تفاوتی دانشجویان است، اگرچه وظیفه اصلی دانشجو تحصیل علم است اما در کنار تخصص بایستی فردی متعهد به نظام تربیت شود.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اهداف این تشکل گفت: تمرکز جامعه اسلامی بر روی سه موضوع است: جنگ نرم، طرح تحول نظام سلامت و اقتصاد مقاومتی.

تقوی ادامه داد: ما کارگاهی با حضور دکتر پورابراهیمی در زمینه اقتصاد مقاومتی و همچنین کارگاه بررسی آسیب های طرح تحول نظام سلامت با حضور دکتر تامینی، نائب رئیس کمیسیون بهداشت برگزار کردیم.

وی در پایان عنوان کرد: جامعه اسلامی در صدد ایجاد بسته پیشنهادی از آسیب های طرح تحول نظام سلامت است که در آن تمام اقشار از کادر درمانی تا افراد عادی جامعه دیده شده اند امیدواریم با ارائه این بسته پیشنهادی بتوانیم گامی در کمک به دولت برداریم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi