پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:53:42 - سه شنبه 12 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دردسری عظیم به نام امتحان
همه شنیده ایم که هیچ گلی بدون خار نمیشه، از قرار معلوم پای درد و دل هر دانشجویی که می نشینیم آنطور که خبرها نشون میده دانشگاه با همه حس و حال خوبش یک دردسر بزرگ داره و اون امتحاناته.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ همه شنیده ایم که هیچ گلی بدون خار نمیشه، از قرار معلوم پای درد و دل هر دانشجویی که می نشینیم آنطور که خبرها نشون میده دانشگاه با همه حس و حال خوبش یک دردسر بزرگ داره و اون امتحاناته که دیر یا زود دامنگیر دانشجوها میشه و حال سرخوشی اونها را به هم میزنه.

البته واکنش هر شخصی نسبت به این قضیه متفاوته بعضیها با اندکی اضطراب، جزوه های مرتب و کامل خودشون رو میارند وسط و سخت شروع به خواندن می کنند و این قضیه برای بعضی از دوستان که کل ترم را به امید شب امتحان در آسایش طی کرده اند کمی گران آمده و البته بدون کمترین رغبت و ایجاد انگیزه برای مطالعه فقط خون خودشون رو آلوده می کنند و حرص می خورند.

بعضیها هم شروع به اصلاح جزوه ها می کنند و از این طریق زمان را سپری می کنند و به خیال خودشون خیلی زحمت می کشند و اینکه آیا در نهایت فرصت مطالعه اونا رو به دست بیارند، خودش هم مساله مهمی است.

بعضیها هم این وسط از شگردهای خاصی استفاده می کنند مثلا روزها به تردد در محیط خوابگاه و چرخ زدن در دانشگاه می‌پردازند و اعلام می کنند که ما درس نمی خونیم و خیال خیلی از ت…نبل ها را راحت می کنند که همه چی آرومه، من چقد خوشحالم! اما اگر نصف شب به طور اتفاقی سراغ اونا بریم می بینیم که سخت مشغول درس خوندن هستند و پایان ترم با نمره های خوب ادعا می کنند که ما درس نخوندیم و نمی دونیم چیشده که نمره آوردیم!

و خلاصه اینکه ایام مطالعه و امتحانا زمان مناسبی برای بررسی احوال گوناگون و رفتارهای شخصیتی متفاوت است که اوج بروزش در این دوران است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi