پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:42:14 - شنبه 1 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درخواست جامعه دانشگاهی از مجلس توجه بیشتر به بودجه است
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: درخواست اصلی جامعه دانشگاهی از مجلس توجه بیشتر در بحث بودجه و اعتبارات است.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از باشگاه خبرنگاران:سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت:‌ با تاکید بر اینکه مطالبات جامعه دانشگاهی از مجلس، جدا از مطالبات جامعه نیست گفت: هرچه کشور در امور اقتصادی و ارتباط با کشورهای دنیا قوی‌تر شود دانشگاه‌ها نیز از این ارتباطات سود می‌برند، زیرا دانشگاه‌های دولتی عمدتا از بودجه دولت استفاده می‌کنند و رونق اقتصادی عامل مهمی در پیشرفت دانشگا‌ه‌ها است.

معتمدی با تاکید بر اهمیت بحث بودجه و اعتبار دانشگاه‌ها گفت: فکرمی کنم درخواست مستقیم جامعه دانشگاهی از مجلس شورای اسلامی، توجه بیشتر به بودجه و اعتبارات در جهت کیفی تر شدن دانشگاه‌ها است. زیرا جامعه دانشگاهی از نظر کمی به مرز اشباع رسیده و اکنون بیش از گذشته به بحث افزایش کیفیت نیاز دارد و این امر نیازمند اعتبار و قوانین مناسب است.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال جوانان اظهار کرد: فارغ التحصیلان در دانشگاه‌ها باید به کار گرفته شوند و اشتغال جوانان بحث مهمی است که در راستای توسعه اقتصادی باید به آن توجه شود.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه انتظاری که از مجلس وجود دارد این است که قوانین و جهت گیری مجلس به سمتی باشد که توسعه همه جانبه کشور را در بر داشته باشد، بیان کرد: هماهنگی مجلس با دولت و دستگاه‌های دیگر نیز پارامتر مهمی است، زیرا چنانچه مجلس و دولت با یکدیگر هماهنگ نباشند مردم و کشور ضرر می‌کنند.
انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi