پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:11:51 - دوشنبه 5 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه پیام نور استان کرمان میزبان ۱۲۰۰ دانشجودانشگاه پیام نوراست
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: کرمان در سالگرد شهید سلیمانی میزبان هزار و ۲۰۰ دانشجو اردوی راهیان مقاومت از دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور است.

به گزارش دانشجو آزاد:  فاطمه معین‌الدینی صبح امروز در نشست خبری تبیین برنامه‌های اردوی راهیان مقاومت با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: استان کرمان مفتخر است که مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در آن قرار دارد.

وی با بیان اینکه وجود مرقد شهید سلیمانی در کرمان مسئولیت و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند، گفت: شکر نعمت وجود حاج قاسم در کرمان اقتضا می‌کند که ما میزبانان خوبی برای زائران آن مجاهد فی سبیل‌الله باشیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان به تبیین وظایف دانشگاه‌ها در تبیین نقش و جایگاه این شهید بزرگ جهان اسلام پرداخت و افزود: در این راستا و با هدف آگاهی بخشی به نسل جوان دانشجو، امسال دانشگاه پیام نور استان کرمان میزبان هزار و ۲۰۰ دانشجو از سراسر کشور است.

وی ادامه داد: دانشجویان در این اردو به مدت سه روز ضمن شرکت در برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده، با فرهنگ جهاد و شهادت و منش عملی شهید سلیمانی آشنا خواهند شد.

معین‌الدینی با اشاره به تبلیغات مسموم دشمنان برای غیرواقعی جلوه دادن فضای دانشگاه‌ها، حضور این تعداد از دانشجویان را فرصتی مغتنم برای ارائه چهره حقیقی از دانشجویان به جهان عنوان کرد و افزود: امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی‌های فرهنگی مناسب، شاهد برگزاری موفق این اردو باشیم و برای سال‌های آینده میزبان دانشجویان سایر دانشگاه‌ها نیز باشیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان کرمان به عنوان پایلوت اسکان زائران شهید سلیمانی از ۸ تا ۱۸ دی‌ماه است، گفت: این دانشگاه در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ دی‌ماه صرفاً پذیرای هزار و ۲۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور خواهد بود. 

به گزارش تسنیم، برگزاری حلقه‌های معرفت و بصیرت‌افزایی، فضاسازی محیطی مناسب، برپایی غرفه‌های تولیدات دانشجویی و صنایع دستی کرمان، تهیه برشورهای معرفی شهید سلیمانی و شهدای شاخص کرمان، ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در اجلاسیه پایانی این اردو، از مهمترین برنامه‌های فرهنگی اردو راهیان مقاومت است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi