پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:43:21 - سه شنبه 12 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه ولی عصر (عج) میزبان یکی از بزرگترین محققین پسته دنیا
پرفسور لویس فرگوسن عضو هیات علمی دانشگاه کالیفرنیا دیویس آمریکا آخرین دست آوردهای پژوهشی مربوط به پسته و نکات پیرامون آن را در اختیار اساتید، پژوهشگران و کشاورزان رفسنجان قرار می دهد.

به گزارش “دانشجوآزاد” بنا به اعلام دکتر حسن زاده مدیر محترم روابط بین الملل دانشگاه در پی هماهنگیهای صورت گرفته از طرف این دفتر با یکی از اساتید سرشناس دانشگاه کالیفرنیا، به نام پرفسور لویس فرگوسن، ایشان در اواخر اردیبهشت ماه سال آینده به رفسنجان سفر خواهند نمود.
لازم بذکر است خانم پروفسور فرگوسن عضو هیات علمی دانشگاه کالیفرنیا دیویس آمریکا است که در زمینه تحقیقات پسته در دنیا سرآمدبوده  و در مکاتبه با این دفتر ابراز امیدواری کرد که بتوانند با برگزاری کارگاه های تخصصی و سمینار؛ آخرین دست آوردهای پژوهشی مربوط به پسته و نکات پیرامون آن را در اختیار اساتید، پژوهشگران و کشاورزان رفسنجان قرار دهند.
حسن زاده اظهار امیدواری کرد با حضور این محقق در دانشگاه کادر پویا و شایسته دانشکده کشاورزی بتوانند با برنامه ریزی صحیح ضمن میزبانی درخور، نهایت بهره علمی را از تجربیات و توانمندیهای ایشان برده و این رخداد علمی بتواند در اعتلای سطح دانش کشاورزی و برای دست اندرکاران پسته رفسنجان هم موثر واقع شود.جهت آگاهی بیشتر راجع به زمینه های پژوهشی فرگوسن به لینک زیر مراجعه نمایید:

 
http://ucanr.edu/?facultyid=671

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi