پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:34:42 - دوشنبه 23 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه ها بزرگترین سپر مقابله با تهاجم فرهنگی هستند
دانشجویان ما می توانند در دانشگاه ها با روشنگری ،تحلیل قوی از مسایل دینی داشته باشند.

به گزارش “دانشجو آزاد“ به نقل از ایرنا:فاطمه سلیمانی روز دوشنبه  اظهار داشت:دانشجویان ما می توانند در دانشگاه ها با روشنگری ،تحلیل قوی از مسایل دینی داشته باشند و دانشگاه تفکرات دینی و مبانی اعتقادی را به دانشجویان ارائه می دهد.
وی ادامه داد: دانشجویان می توانند با دانش و علم و آگاهی خود سپر محکمی درمقابل تهاجم فرهنگی باشند.
وی گفت: دانشجویان ما باید بتوانند با موفقیت در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کنند و با روش فرهنگی به مقابله با جنگ نرم دشمن بروند.
استاد دانشگاه افزود:دانشگاه ها نیز باید تلاش کنند تا با استفاده از اساتید کاردان نیروهای فرهیخته را تربیت کنند و راه های مقابله با تهاجم فرهنگی را به دانشجویان نشان دهند چرا که آینده سازان و تصمیم گیران ارشد مملکت در این دانشگاه ها تربیت می شوند.
سلیمانی بیان داشت:همراهی روسای دانشگاه ها با دانشجویان برای شناسایی توطئه های پشت پرده نفوذهای دشمنان ضروری بوده و چنانچه تلاش کنیم که تبعات و اثرات نفوذ دشمنان را پس از شناسایی و دفع به دامان خود استکبار باز گرداندیم.
وی در ادامه بااشاره به دانشگاه امام صادق (ع) گفت: این دانشگاه اسلامی در صدد آن است که بر اساس آموزه های وحیانی ومعارف اسلامی با تولید علم دینی عالمان و پژوهشگران شایسته ای تربیت کند و نیازهای جامعه اسلامی را پاسخ دهد.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi