پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:24:17 - شنبه 21 مرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در مدار حرمت خدمت عشاق کنیم
دانشگاهیان به پویش «در مدار حبیب» پیوستند / حضور ۸۶ دانشگاه کشور در این پویش
دانشجویان ۸۶ دانشگاه کشور در قالب گروه‌های دانشجویی به پویش در مدار حبیب پیوستند. پویش در مدار حبیب با هدف خدمت دانشجویان جهادگر به زائرین حسینی در اربعین برگزار می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد:  محمدنیا، دبیر پویش «در مدار حبیب» در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره این پویش توضیحاتی ارائه داد. وی گفت: پویش در مدار حبیب برای دومین سال متوالی برگزار می شود.هدف این پویش عزیمت ده هزار تیم در سه عرصه‌ی پزشکی، فرهنگی و طب‌سنتی است. متقاضیان می توانند به دو صورت فردی و گروهی در این پویش شرکت کنند.

محمدنیا گفت: افرادی که عضو کاروان یا گروه های جهادی نیستند و قصد عزیمت به همراه خانواده یا دوستان خود را دارند، میتوانند در قسمت ثبت نام فردی نام خود را ثبت کنند.

دانشجویان ۸۶ دانشگاه کشور در قالب گروه‌های دانشجویی به پویش در مدار حبیب پیوستند. استان ایلام با ۹ دانشگاه، استان هرمزگان با ۸ و استان مازندران با ۷ دانشگاه در جایگاه‌های بیشترین تعداد دانشگاه‌های فعال در پویش در مدار حبیب قرار دارند. این پویش با هدف ترویج گفتمان جهادی و خدمت به زائران در ایام اربعین برگزار می‌شود.

دانشگاهیان به پویش «در مدار حبیب» پیوستند/ حضور ۸۶ دانشگاه کشور در این پویش

ثبت‌نام در این پویش در بستر سایت “همه با هم” به نشانی hamebaham.org امکان پذیر است.
بعد از مراجعه به بخش در مدار حبیب و تکمیل ثبت‌نام، آموزش هایی از طرف متخصصان هر عرصه در اختیار شما قرار می گیرد.پس از ارائه آموزش ها، بسته هایی حاوی لوازم مورد نیاز از طرف ستاد پویش در اختیار شما قرار میگیرد تا در مسیر پیاده روی به کمک زائران بشتابید.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi