پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:56:17 - یکشنبه 16 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجو آرمانگرا و استقلال طلب است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت : دانشجو دارای خصلت آرمان گراییست و همیشه استقلال طلب و ضدظلم است.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛عطاالله سلطانی صبور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با “کرمان۱۴۰۰”  در رابطه با دانشجو گفت : دانشجوی انقلابی دارای مولفه های زیادی است و یکی از این مولفه ها این است که حوادث روزگار خود را خوب می شناسد و علل وقوع آنها را می داند و بازی نمی خورد.

وی افزود : سه دانشجویی که به سفر رئیس جمهور وقت آمریکا اعتراض کردند و به شهادت رسیدند زمان شناس بودند و به درستی دانستند که عنصر استکباری که به ایران می آید هدفش استعمار و به ذلت کشاندن ایران است و راه نفوذ آنها را بستند .

سلطانی صبور ادامه داد :  بعد از شهادت این سه دانشجو ، دانشجوها دیگر به این سه دانشجو تأسّی کردند و این روز را روز مبارزه با استکبار جهانی تبدیل کردند .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دانشجو دارای خصلت آرمان گرایی است ، گفت :  دانشجو به واقع آرمانگراست و همیشه استقلال طلب و ضدظلم  است.

این نماینده مجلس همچنین در رابطه با روز۱۶ آذرماه بیان کرد : ۱۶ آذرماه روز ظلم ستیزی ، آرمان گرایی ، استقلال و آزادی خواهی است و وقتی که این روز به یوم الله تبدیل شد دشمنان سعی در منحرف کردن آن داشتند .

سلطانی صبور تاکید کرد : پیام دانشجویان امروز کشورمان این است که این خط نباید فراموش شود .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه روز ۱۶ آذزماه باید روز مبارزه با استکبار بماند ، گفت : در بعضی اوقات جریانات انحرافی خفیفی به نام دانشجو و به کام دشمن شروع می شود که باید در مقابل آنها ایستاد و نگذاشت که این حرکت عظیم دانشجویی منحرف شود و روز ۱۶ آذرماه باید همیشه روز مبارزه با استکبار باقی بماند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi