پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:38:57 - سه شنبه 25 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجویان کرمانی خواستار صدور مجوز برای برگزاری تجمع اعتراض آمیز شدند
در پی جنایات خصمانه رژیم آل سعود، دانشجویان کرمانی خواستار صدور مجوز برای برگزاری تجمع اعتراض آمیز مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در کرمان شدند.

امین رجایی به عنوان نماینده دانشجویان استان کرمان در گفتگو با خبرنگار دانشجو آزاد گفت: در پی جنایات خصمانه رژیم آل سعود از طرف بسیج دانشجویی دانشگاههای باهنر، چمران، آزاد، علوم پزشکی کرمان، غیرانتفاعی ها و دانشگاههای علمی و کاربردی درخواستی مبنی بر تجمع اعتراض آمیز به این جنایات به فرمانداری کرمان ارسال شده است.

وی ادامه داد: دانشجویان استان کرمان خواستار برگزاری تجمع اعتراض آمیز مقابل دفتر  نمایندگی سازمان ملل در کرمان بوده و منتظر صدور مجوز برای این امر می باشند.

رجایی با اشاره به طی روال قانونی صدور مجوز تصریح کرد: درخواست ما از طریق فرمانداری به اداره کل سیاسی استانداری کرمان رفته و صدور مجوز تجمعات بر عهده استانداری می باشد اما بدلیل اعلام اخیر وزارت کشور مبنی بر اینکه هر گونه تجمع اعتراض آمیز به جنایات آل سعود بایستی از جانب وزارت کشور مجوز داشته باشد، استانداری صدور مجوز را منوط به تایید وزارت کشور می داند.

وی افزود: دانشجویان امیدوارند این حداقل حق آنها در حمایت از مردم مظلوم یمن در پیچ و خم های اداری صدور مجوز گم نشود.

نماینده دانشجویان استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: ارسال درخواست در تاریخ ۲۴ فروردین ماه بوده و ما خواستار برگزاری تجمع در ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه ۳۰ فروردین ماه هستیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi