پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:56:52 - پنجشنبه 16 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجویان نقش پررنگی را در توسعه کشور ایفا می‌کنند
استاندار کرمان گفت: با توجه به نقش پررنگ دانشجویان در توسعه کشور، اراده دولت برای حضور نخبگان در اداره کشور مشهود است.

به گزارش“دانشجوآزاد”به نقل ا خبرگزاری دانشجو، علی رضا رزم حسینی، استاندار کرمان در همایش روز ملی دامپزشکی که در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، با اشاره به وجود پنجاه نوع بیماری مشترک میان انسان و دام گفت: اهمیت امر تغذیه نشان دهندهٔ دامپزشکی است که یکی از حوزه‌های بسیار مهمی سلامت است.
وی افزود: استان کرمان به دلیل همجواری با کشورهای افغانستان و پاکستان در منطقهٔ پرخطری واقع شده است؛ البته در سال گذشته مواردی از بیماری‌های مشترک در را در جنوب استان شاهد بودیم که با تلاس دامپزشکان مرتفع شد.
رزم حسینی به سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد بیان داشت: بر اساس سند قرار بود در میان ۲۵ کشور منطقه رتبهٔ نخست را داشته باشیم؛ اما نه تنها اول نشده‌ایم؛ بلکه در برخی شاخص‌ها نیز سقوط کرده ایم.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه در برنامه ششم و هفتم باید کاستی‌های گذشته جبران شود، تصریح کرد: نقش سرمایه‌های اجتماعی در جهت کمک به این حرکت بسیار مهم است.
وی با اشاره به نقش پررنگ دانشجویان در توسعه کشور گفت: با توجه به نقش پررنگ دانشجویان در توسعه کشور، اراده دولت برای حضور نخبگان در اداره کشور مشهود است.
استاندار کرمان گفت: مصمم هستیم در برنامه ششم در استان کرمان نهاد اقتصادی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi