پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:54:26 - یکشنبه 14 مهر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارش تصویری؛
دانشجویان دختر دانشگاه آزاد جهت شرکت در پیاده روی اربعین به کربلای معلی اعزام شدند/۸۰ درصد دانشجویان زائر اولی هستند
کاروان شباب المقاومت خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرمان دارای ۳۶ نفر زائر خواهر و ۸ نفر خادم برادر است که عصر امروز یکشنبه ۱۴ مهر ماه عازم کربلا ی معلی شدند.

به گزارش “دانشجو آزاد” دکتر علیرضا منظری توکلی سرپرست دانشگاه آزاد واحد کرمان عصر امروز با حضور در مراسم بدرقه ی دانشجویان دختر به کربلای معلی بیان کرد:همه ی ائمه درب های ورود به رحمت الهی هستند اما آن در  رحمتی که از سوی امام حسین (ع) به سوی خداوند باز می شود وسیع تر است به همین دلیل هم دعا و نماز در حرم امام حسین (ع) مورد عجابت  قرار می گیرد.

منظری توکلی درادامه عنوان کرد: امام حسین (ع) تمام هستی خود را با خدامعامله کرد و به همین دلیل آن حضرت  کشتی نجات است لذا کشتی امام حسین برای نجات انسان ها حتما سریع تراست.

سرپرست دانشگاه آزاد واحد کرمان با یبان اینکه مشکلاتی در راه سفر وجود دارد گفت: تمام صفای این زیارت به آن است که انسان بخشی از سختی هایی که  اهل بیت رسول خدا در مسیر سفر نجف به کربلا و شام راتحمل کردند را درک کنید.

لازم به ذکر است که کاروان شباب المقاومت خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرمان دارای ۳۶ نفر زائر خواهر و ۸ نفر خادم برادر است که عصر امروز یکشنبه ۱۳ مهر ماه عازم کربلا ی معلی شدند.

 

این کاروان به مدت ۱۳ روز برنامه ریزی شده است که کربلا معلی، نجف، کاظمین، سامرا و …در برنامه قرار دارد و هماهنگی ها لازم جهت اسکان، حمل ونقلدانشجویان در خاک عراق انجام شده است .

لازم به ذکر است که ۸۰ درصد از این دانشجویان زیارت اولی هستند.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi