پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:56:56 - دوشنبه 30 مرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جانشین فرمانده سپاه ثارالله:
دانشجویان بسیجی، رسالت بزرگی بر عهده دارند/ لزوم بصیرت مداری
جانشین فرمانده سپاه ثارالله گفت: دانشجویان بسیجی، رسالت بزرگی در جامعه بر عهده دارند.

به گزارش دانشجو آزاد: جانشین فرمانده سپاه ثارالله در مراسم اختتامیه طرح‌های “ لبیک “ و “ سیدالشهدا “ ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان که در جوار مزار سردار دل‌ها برگزار شد، گفت: دانشجویان بسیجی، رسالت بزرگی در جامعه بر عهده دارند.

ناصر بهروز با اشاره به لزوم نقش آفرینی دانشجویان در دانشگاه و جامعه، افزود: دانشجویان باید به مقوله بصیرت مداری بطور ویژه توجه داشته باشند و با بصیرت اقدام کنند.

وی با بیان توطئه دشمنان برای ایجاد اختلال در سیستم‌های دانشجویی اظهار داشت: هوشمندی و بصیرت دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بسیار موثر است.

بهروز همچنین بر ضرورت آشنایی دانشجویان با دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام در ابعاد مختلف، بر نقش دانشجویان در امید آفرینی در جامعه و جهاد تبیین تاکید کرد.

آشنایی دانشجویان با منظومه فکری امامین انقلاب

سپس در ادامه مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان، طی سخنانی گفت: ۳ دوره آموزشی تشکیلاتی و معرفتی با عناوین “خط امام”، “سیدالشهدا” و “لبیک” ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های سراسر استان کرمان از ۲۱ مرداد ماه در کرمان آغاز و در این دوره‌های بصیرتی و معرفتی، که به مدت ده روز در شهر کرمان برگزار شد، هزار و ۸۰ نفر از دانشجویان بسیجی و مسئولین و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر استان کرمان حضور داشتند.

سید هادی طباطبایی افزود: در این دوره‌های بصیرتی و معرفتی که با حضور اساتید برجسته برگزار شد، دانشجویان بسیجی با اصول کار تشکیلاتی و منظومه فکری امامین انقلاب و مسائل روز، آشنا شدند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi