پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:04:09 - چهارشنبه 6 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جواد کریمی قدوسی مطرح کرد؛
خیزشهای دانشجویی دنیا در مقابله با نظام استکبار الگو گرفته از جوانان ایرانی است
کریمی قدوسی عنوان کرد: امروزه جریان دانشجویی در کشور ما نمادی برای جریانهای دانشجویی در سطح جهان شده و شاهد خیزشهای دانشجویی در مقابله با نظام استکبار جهانی در کشورهای دیگر نیز هستیم به طوریکه در جریان مقاومت در کل منطقه دانشجویان و جوانان در صف مقدم جریان مقاومت هستند.

جواد کریمی قدوسی در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با تفاوت نگاه اسلامی و لیبرال دموکراسی گفت: در نگاه راهبردی اسلام همیشه جامعه (مردم) بزرگتر از دولتها هستند ولی در نگاه لیبرال دموکراسی شرکتهای چند ملیتی و دولتها از مردم خیلی بزرگترند.

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی افزود: از نگاه اسلام، حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به نقش آفرینی جوانها در عرصه اداره کشور، تولید علم و گسترش فرهنگهای انسانی خیلی تاکید دارند و به صراحت مردم را صاحب انقلاب می دانند و دولتها را برآمده از خواست ملتها می دانند.

وی  با اشاره به نقش موثر دانشجویان و جوانان در تحولات جهان اظهار داشت: در تفکر اسلامی جوانان ما جایگاه بسیار برجسته ای دارند و در بین جوانان، دانشجویانی که هم توفیق حضور در سنگر علم وتولید قدرت را دارند و هم در راه دفاع از آرمانهای انسانی انقلابی و ارزشی تلاش دارند موثرترند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: نه تنها در ایران بلکه در کل جهان جبهه استکبار سعی دارد دانشجو و جوان را به یک عنصر بی اثر و کم اثر تبدیل کند و بدین منظور جلوه های زیبا و فریبنده دنیا را پیش چشمشان آراسته می کند و ابزار خوش گذرانی و غفلتها را فراهم می کند تا بتواند به سلطه خودش ادامه دهد.

خیزشهای دانشجویی دنیا در مقابله با نظام استکبار الگو گرفته از جوانان ایرانی است

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه جریان دانشجویی در کشور ما نمادی برای جریانهای دانشجویی در سطح جهان شده و شاهد خیزشهای دانشجویی در مقابله با نظام استکبار جهانی در کشورهای دیگر نیز هستیم به طوریکه  در جریان مقاومت در کل منطقه دانشجویان و جوانان در صف مقدم جریان مقاومت هستند.

وی عنوان کرد: در ماههای پایانی سال با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات رکن آگاهی دهی که از ارکان پیشرفت و توسعه کشور است بیشتر متوجه دانشجویان و تشکلهای دانشجویی ماست.

مردم با بررسی عملکرد دولت یازدهم تصمیم انقلابی در انتخابات بگیرند

 

جواد کریمی قدوسی تصریح کرد: باید این یقین وجود داشته باشد که سرنوشت کشور دست رای مردم است و هر خوبی و بدی به رای ما بر می گردد پس برای انتخابات سال آینده مردم بایستی عملکرد این دولت و دولتهای قبلی را بررسی کنند نقاط قوت و ضعف هر یک را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بررسی عملکرد دولتها بایستی جاهایی که فضیلت  و کارآمدی و پیشرفت بوده نمره مثبت بدهیم و در مواردی که در جا زدند، توقف کردند و بعضا به عقب برگشتند که همین تجربه برجام یکی از آنهاست نمره منفی دهند و در نهایت مردم یک تصمیم انقلابی بگیرند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi