پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:22:51 - پنجشنبه 30 مرداد 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی کرمان مطرح کرد:
خشم دانشجویان کرمانی از قرارداد ننگین عبری_عربی امارات
اسماعیلی کاخ گفت: با شهادت سردار دل هال حاج قاسم سلیمانی هزاران سلیمانی دنباله روی مکتب این شهید پا به میدان گذاشته و پرچم مکتب مقاومت را در گوشه گوشه جهان به اهتزاز در آورده اند .

به گزارش” دانشجو آزاد ” صبح امروز دانشجویان قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انزجار خود را از قرار داد ننگین فی مابین امارات متحده عربی و رژیم کودک کش اسرائیل و به رسمیت شناختن این زالوی نسل کش توسط امارات متحده بیانیه ایی را در جوار مزار سردار شهید مقاومت قرائت کردند.

رضا اسماعیلی کاخ فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: هسته های بین الملل متشکل از جوانان انقلابی با روحیه مقاومت در سراسر دنیا با هم متحد شده اند تا راه ورود به قدس را هموار سازند .

وی ادامه داد: با شهادت سردار دل هال حاج قاسم سلیمانی هزاران سلیمانی دنباله روی مکتب این شهید پا به میدان گذاشته و پرچم مکتب مقاومت را در گوشه گوشه جهان به اهتزاز در آورده اند .

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی اذعان کرد: هسته های بین الملل فرا مرزی هستند و با هدف ارتباط گیری وهم افزایی دانشجویان انقلابی کشورهای مجاور علی الخصوص ، کشور های جبه مقاومت است .

اسماعیلی کاخ اذعان کرد: دانشجویان ومدافعان انقلاب اسلامی در کشور های مجاور با هدف تحت عنوان هسته گرد هم جمع می شوند زیرا این هم افزایی بهترین نقطه ثقلی است که می توانست خود را با آن انطباق بدهد پیوند با سردار مقاومت بود لذا این همجواری با مزار سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی محور ارتباطات فرا مرزی خواهد بود .

وی ادامه داد: از امروز برنامه های فرا مرزی بسیج دانشجویی را با عنوان هسته های بین الملل را استارت می زنیم امیدواریم با نام نامی سردار دل ها این اتفاق مبارک با رشد همراه شود .

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی در پایان به مهمترین برنامه هسته بین الملل اشاره و خاطر نشان کرد: مبارزه با آفات مجازی انقلابی گری و هم افزایی در مباحث مجازی در محیط نخبگانی توییتر و .. با دیگر دانشجویان در سراسر جهان از اهداف این هسته ها خواهد بود .

انتهای پیام /

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi