پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:58:08 - دوشنبه 17 شهریور 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی خبر داد:
حمایت مالی ۵۰ الی ۳۰۰ میلیون ریالی از طرح های پژوهشی رفع موانع تولید
رضا اسماعیلی کاخ گفت: فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی رفع موانع جهش تولید در راستای تفاهم نامه همکاری سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان کرمان و ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان امضا شد..

رضا اسماعیلی مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در خصوص این تفاهم نامه به “دانشجو آزاد “ گفت: مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی استان در راستای جهش تولید شکل گرفته است که به دنبال رفع موانع تولید و مشکلات این واحد های تولیدی است لذا این تفاهم نامه برای پژوهش علمی دانشجویان منعقد شده است.

وی به محورهای محتوایی این تفاهم نامه اشاره و افزود: به بررسی مسائل بخشی و راهکارهای آن در حوزه صنایع، کشاورزی وخدمات، بررسی زنجیره تامین محصولات، شناسایی خلاءها و راهکارهای رشد، تکثیر و ارتقا اثر بخشی شرکت های دانش بنیان،بررسی مزیت‌های اقتصادی بومی استان و راهکارهای توسعه آن در دو سطح ملی و استانی خواهد پرداخت.

مسئول بسیج دانشجویی استان در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند تا تاریخ ۳۰ شهریور ۹۹ چکیده و طرح‌نامه پژوهشی(حداقل سه صفحه) خود را ارسال نمایند، طرح‌نامه‌های برگزیده پس از بررسی توسط هئیت داوران مشمول حمایت‌های مالی و تخصصی در قالب قرارداد پژوهشی می‌گردند.

شایان ذکر است: راه های ارتباطی، پیام رسان بله ۰۹۹۰۷۷۱۸۱۹۹ و ۸۸۳۸۱۵۵۶-۰۲۱ ، ایمیل qarargah.stm@gmail.com می باشد.

انتهای پیام /طهماسبی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi