پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:09:47 - دوشنبه 14 فروردین 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حمایت از طرح‌های فناورانه با انتشار ۳ فراخوان‌ بین‌المللی
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (INSF) در چارچوب همکاری‌های بین‌المللی، سه فراخوان مشترک برای حمایت از پروژه‌های فناورانه منتشر کرد.

به گزارش دانشجو آزاد: به نقل از روابط عمومی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور(INSF)، این صندوق در چارچوب همکاری‌های بین‌المللی، سه فراخوان مشترک بین‌المللی را منتشر کرد.

فراخوان صندوق علمی راه ابریشم برای هشتمین سال به صورت مشترک با آکادمی علوم چین (CAS) در حوزه مهندسی زیستی و فناوری نانو برگزار می‌شود. در این فراخوان حداکثر ۶ طرح پژوهشی و سه کارگاه پژوهشی که به صورت مشترک توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی ایران و اعضای هیأت علمی آکادمی علوم چین تدوین و ارائه شود، مورد حمایت قرار خواهند گرفت. زمان اعلام این فراخوان روز ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ است.

سومین فراخوان بنیاد ملی علوم طبیعی چین (NSFC) دومین فراخوان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور است که به صورت مشترک با بنیاد ملی علوم طبیعی چین (NSFC) برای سومین بار برگزار می‌شود. در این فراخوان حداکثر ۱۵ طرح پژوهشی که به صورت مشترک توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی ایران و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی سراسر کشور چین تهیه شده، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

زمان تقریبی اعلام این فراخوان ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ است. 

نخستین فراخوان شورای پژوهش علم و فناوری ترکیه (TUBITAK) سومین فراخوان این صندوق است که برای نخستین بار برگزار می‌شود و در آن حداکثر از ۵ طرح پژوهشی فناورانه حمایت خواهد شد. صندوق در این فراخوان در نظر دارد برای اولین بار قالب حمایتی ۲+۲ را در دستور کار خود قرار دهد؛ در این قالب حمایتی یک تیم متشکل از بخش دانشگاهی و بخش صنعت کشور ایران و یک تیم متشکل از بخش دانشگاهی و بخش صنعت کشور ترکیه به صورت مشترک طرح پژوهشی فناورانه ارائه می‌دهند. زمان تقریبی اعلام این فراخوان ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ است. زمان دقیق و حوزه‌های علمی مورد حمایت در این فراخوان متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi