پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:05:46 - شنبه 9 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در گفتگوهای دانشجویی مطرح شد؛
حماسه ۹ دی‌ خون تازه‌ای در کالبد انقلاب اسلامی دمید/ مغرضان بدانند در صورت فتنه احتمالی تاریخ تکرار خواهد شد
دانشجویان کرمانی به مناسبت یوم الله ۹دی اعلام کردند: مغرضان بدانند در صورت فتنه احتمالی تاریخ تکرار خواهد شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به مناسبت سالروز ۹دی دانشجویان کرمانی در گفتگوهای جداگانه ای ضمن تاکید بر لزوم گرامیداشت یوم الله ۹ دی نظرات خود را در خصوص بصیرت مردم انقلابی ابراز داشتند؛ در ادامه برخی از این گفتگوها را می خواینم:

مسوول پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه کوثر گفت: ۹دی دلبستگی مردم به نظام ودین است و ماندگارتاریخ است.

زهرا یوسف زاده افزود: بی حرمتی عده ای فتنه گر به عاشورا سال ۸۸ حادثه معمولی نبود که بتوان از کنار آن به سادگی گذشت ٬ نتیجه این انفجار خیره کننده حماسه ۹ دی بود حماسه ای که فقط ۳روز پس از جسارت به عاشورا وعزای اباعبدالله سراسر ایران را فرا گرفت . ویک بار دیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی فارغ از دسته بندی های سیاسی و مشکلات و کاستی ها ٬ اما در پایبندی به اسلام٬ انقلاب و ولایت فقیه باهیچ کس تعارف ندارند.

مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه کوثر اظهار داشت: مردم بابصیرت و انقلابی کشورمان در حرکتی خود جوش باری دیگر در راهپیمایی روز ۹دی جهت اعلام برائت از فتنه گران و حمایت از رهبری عزیز و آرمان های انقلاب واسلام دست به تظاهراتی با شکوه و به یاد ماندنی زدند که نتیجه آن ۹دی روز تشیع جنازه فتنه شد.وی ادامه داد روز ۹دی اجتماع میلیونی خود جوش همراه با وحدت مثال زدنی دارای بصیرت بالای یک ملت ولایت مدار است.

 

حماسه ی ۹ دی را امسال به نحوی بهتر برگزار خواهیم کرد/مسئولین بدانند که تاریخ تکرار می شود

 

همچنین مجتبى علاقه مند در رابطه با حماسه ی ۹ دی گفت: ما ۹دی امسال به نحوی برگزار خواهیم کرد که فتنه گران بدانند اگر به این قضایای واهی ابلهانه ده ساله پایان ندهند برای خودشان و مرتبطینشان ملت ایران پایان مذلت باری را در نظر خواهد گرفت.

مسئول بسیج دانشجویى دانشگاه صنعتى سیرجان افزود: مسئولین داخلی هم بدانند که تاریخ تکرار می شود.

وی اذعان کرد:این هشدار را به مسئولین حکومتی می‌دهیم که یک سری افراد با تفکر رادیکالی در مسئولیت های بالا رتبه کشوری گاهاً دیده می شوند که باید از ادامه فعالیت های آن ها جلوگیری کرد.

وی اظهار کرد:این موضوع  را به راحتی می توان از دیالمه های زمانه در رابطه با موسوی و رهنورد زمان استنباط کرد.

وی در پایان افزود: به مسئولین دولتی گوش زد می کنیم که راه مبارزه با تورم و کنترل قیمت ها افزایش بدهی به بانک مرکزی نیست که این عوام فریبی سرانجام بدی را این روزها عاید ملت کرده است.

حماسه ۹ دی‌ خون تازه‌ای در کالبد انقلاب اسلامی دمید

در ادامه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بم گفت: اگر حماسه ۹ دی‌ماه و حضور مردم نبود، دشمنان به خود اجازه می‌دادند فتنه‌های دیگری را برنامه‌ریزی کرده و این حماسه خون تازه‌ای در کالبد انقلاب اسلامی دمید.

میلاد لرستانی بیان داشت: ۹دی‌ماه مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی با عظمت خود پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویان داخلی و خارجی دادند؛ چراکه ولایت‌فقیه خط قرمز مردم ایران بوده و اگر هر گروهی بخواهد در برابر آن بایستد، قطعاً با پاسخ محکمی از سوی مردم مواجه خواهند شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بم گفت: مهم‌ترین پیام ۹ دی خطاب به مسئولان این بود که با وحدت و برادری و باهمت و تلاش جهادی روبه سوی اهداف بلند نظام گام برداشته و از دعوا‌های سیاسی پرهیزکرده و مردم را یاری و کمک کنند و با پرهیز از خوی اشرافی گری مستضعفان یاری رسانند و از دانشجویان نیز انتظار این است که به تلاش جهادی خود هم، چون گذشته ادامه دهند.

لرستانی ادامه داد: فتنه گران باید بدانند جایگاهی در بین مردم ندارند و رسماً باید از مردم عذرخواهی کنند؛ اما باعث تأسف است که نه‌تنها آنان اظهار پشیمانی نکرده؛ بلکه عده‌ای به دنبال تطهیر این افراد از این خطای مشهود هستند و این مسئله برای مردم قابل‌تحمل نبوده و با برخورد دانشجویان انقلابی مواجه خواهند شد.

وی تصریح کرد: دانشجویان شهید در هر زمان با خون خود این انقلاب را آبیاری کرده و در این زمان لازم است که دانشجویان با الگوگیری از شهدای دانشجو در مسیر زندگی خود بهترین راه را انتخاب کرده و با نگاه به درون مشکلات راحل کنند؛ چراکه اگر نگاه به غرب باشد به‌یقین نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi