پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:28:19 - چهارشنبه 21 تیر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس هیئت والیبال شهرستان کرمان خبر داد
حضور ۷۰۰ نوجوان کرمانی در استعدادیابی رشته والیبال/ هیئت والیبال خانه‌دار می‌شود
رئیس هیئت والیبال شهرستان کرمان گفت: نخستین کار ما در ماههای اخیر در هیئت، بحث استعدادیابی بود و حدود ۷۰۰ دانش آموز ۱۲ و ۱۳ ساله در تست‌ها شرکت کردند و حدود ۱۲۰ نفر انتخاب شدند و در حال حاضر دو تیم دختران و پسران تشکیل شده و تمرین می‌کنند.

به گزارش دانشجو آزاد: عباس رحمتی شامگاه ۲۰ تیرماه در نشست خبری با اشاره به تیم‌داری در رشته‌های فوتسال و والیبال اظهار کرد: امیدوارم ایده‌هایی که دارم با کمک همکاران اجرا شود و بتوانیم خدمات شایسته‌ای به فرزندان دیار کریمان داشته باشیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های تیم ملی والیبال کشورمان افزود: برای این حوزه زحمات زیادی کشیده شده و جا دارد یاد بزرگان این رشته را گرامی بداریم؛ گنجینه امروز والیبال ما حاصل دسترنج گذشتگان است.

رحمتی در ادامه بیان کرد: ورزش تبدیل به صنعت شده و نیاز به تکنیک و علم روز دارد و در این شرایط باشگاه و ورزش هایی که سنتی هستند، درجا می‌زنند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان کرمان گفت: نخستین کار ما در ماه های اخیر در هیئت، بحث استعدادیابی بود و حدود ۷۰۰ دانش آموز ۱۲ و ۱۳ ساله در تست‌ها شرکت کردند و حدود ۱۲۰ نفر انتخاب شدند و در حال حاضر دو تیم دختران و پسران تشکیل شده و تمرین می‌کنند و در حال راه‌اندازی مسابقات کانون هستیم.

وی با بیان اینکه کرمان پهناورترین استان است اما تیم‌داری نمی‌کنیم، افزود: تلاش می‌کنیم حداقل چند نفر ملی پوش والیبال در سنین مختلف داشته باشیم. برنامه و نقشه راه داریم و اگر بخواهیم کرمان تیم قدری داشته باشد، تیم اول باید مانند یک نهال پرورش یابد.

رحمتی با اشاره به اینکه تقویم اجرایی هیئت والیبال تدوین شده است، گفت: امیدواریم با حمایت اصحاب رسانه بتوانیم والیبال شهرستان کرمان را به جایگاه خود برسانیم.

رئیس هیئت والیبال شهرستان کرمان اظهار کرد: باید تیم داشته و در رقابت‌های آسیایی نیز سکو داشته باشیم لذا کمیته حامیان مالی را تشکیل دادیم و در آینده حتما این کار را دنبال می‌کنیم و از ظرفیت واحدهای صنعتی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: پایان مردادماه امسال مسابقاتی بین کانون‌های والیبال برگزار، دو تیم تشکیل و برای مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

رحمتی بیان کرد: ساماندهی مربیان و لزوم کسب جواز فعالیت را ایجاد کردیم و کمیته نظارت و بازرسی هیئت تشکیل شده تا از برخی مسائل جلوگیری شود و خانواده‌ها با خیال راحت فرزندانشان را به کلاس‌های آموزشی بفرستند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان کرمان با اشاره به اینکه برنامه‌های خیلی خوبی تدارک دیده‌ایم، گفت: ۱۶ اکادمی والیبال در شهرستان فعال است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه متاسفانه هیئت والیبال کرمان خانه ندارد، تصریح کرد: سالن والیبال رشیدفرخی به دلیل اینکه کار غیرتخصصی در آن انجام می‌شد، طبق قانون و اعتراض ورزش و جوانان شهرستان، پس گرفته و حکم قضائی گرفته شده و طی روزهای آینده سالن به هیئت شهرستان برگردانده و خانه‌دار خواهی شد.

وی در پایان افزود: تیم والیبال مس امسال هم در مسابقات در تیم زیر گروه شرکت خواهد کرد و با دعوت از بچه‌های بومی، تیم را تشکیل خواهیم داد.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi