پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:54:51 - شنبه 9 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور همیشگی دانشجویانِ خلفِ امروز رعبِ دلِ دشمنان است
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: حضور همیشگی دانشجویانِ خلفِ امروز رعبِ دلِ دشمنان است.

سید محمدصادق تقوی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد“در رابطه با روز ۱۳ آبان گفت: خصلت ضد استکباری بودن از دوران قبل از انقلاب در وجود ملت ایران ریشه دوانده بود و همچنان نیز ادامه دارد؛ یکی از نمونه های آن ۱۳ آبان است که در آن خوی ضد استکباری دانشجویی به جوش آمد و انقلاب دوم را رقم زد.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به نقش حساس دانشجویان امروز اظهار داشت: امروز هم دانشجویان بایستی جا پای دانشجویان انقلاب آفرین بگذارند و به خوبی از این خصلت و ویژگی پاسداری کنند و بتواند به نظام استکبار و نظام های داخلی و خارجی که تلاش می کنند در جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارند؛ ۱۳ آبان را بشناسانند.

این فعال دانشجویی افزود: دانشگاه ها معمولا این روز را هیچ گاه فراموش نمی کنند و چیزی که بنده در دانشجویان دیدم دانشجویان خلفی هستند مثل دانشجویان ۱۳ آبان و خوی ضد استکباری خودشان را دارند و ان شاالله هم این ویژگی بین دانشجویان ادامه پیدا کند و بیدار باشند.

وی تصریح کرد: دشمنانی که بیشتر ما را بشناسند مطمئنا ترس و واهمه ی بیشتری از ایران اسلامی در دل دارند و دلیل آن هم حضور دانشجویان مبارز چه انقلابی و چه آن هایی که در جهت پیشرفت کشور تلاش می کنند، است.

تقوی در پایان خاطر نشان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان هم یک نمونه خارجی بسیار مهم است و یک یادآوری است برای همه کسانی که می خواهند جهت ضعیف شدن نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارند که بیدار باشند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi