پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:20:05 - شنبه 26 فروردین 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان کرمان خبر داد:
حضور بیش از ۵ هزار دانشجو کرمانی در اردو راهیان پیشرفت سال گذشته
مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: پنج هزار و ۴۴۰ نفر از دانشجویان کرمانی در اردو راهیان پیشرفت در سال گذشته حضور داشته‌اند.

به گزارش دانشجو آزاد:  علیرضا غلامحسین‌پورمشیزی از برگزاری بازدیدهای علمی راهیان پیشرفت برای دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان خبر داد و گفت: در راستای القای روحیه ما می‌توانیم و آشنایی قشر دانشجو استان کرمان با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، مجموعه پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی کرمان در سال گذشته اقدام به برنامه‌ریزی بازدیدهای راهیان پیشرفت از این صنایع کرد و با حضوری شدن دانشگاه‌ها این بازدیدها با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت.

مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: با لطف الهی این مجموعه موفق شد به عنوان پیشتاز برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در کشور پنج هزار و ۴۴۰ نفر از دانشجویان این استان را در قالب ۵۱ اردوی راهیان پیشرفت در ۲۱ مکان بازدیدی متفاوت در دو نوع بازدید یک روزه داخل استانی و چندروزه خارج از استانی را به بازدیدهای راهیان پیشرفت اعزام کند.

وی با بیان این‌که از وظایف بسیج دانشجویی القاء روحیه امید و خودباوری به قشر دانشجو و در نتیجه جامعه است، اظهار کرد: طرح راهیان پیشرفت را می‌توان تبلور واقعی کلمه ما می‌توانیم دانست و برگزاری این‌ چنین بازدیدهایی را لذوم آشنایی دانشجویان با پیشرفت‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین نحوه به کارگیری رشته‌های دانشگاهی در صنایع برشمرد.

غلامحسین‌پور از دیگر اهداف از اجرای این بازدیدها را در جهت جهاد تبیین و ایجاد شناخت برای دانشجویان، دادن دید کلان به آنها هم از نظر تخصصی و هم از نظر سیاست‌گذاری، دغدغه‌مند و مسئله‌مند کردن دانشجویان برشمرد تا دانشجویان با احساس نیاز درونی برای کسب توانمندی‌ها قدم بردارند.

مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان کرمان در نظر دارد تا بازدیدهای تور راهیان پیشرفت را برای دانشجویان دیگر استان‌ها نیز آغاز کند تا دانشجویان علاقه‌مند که امکان بازدید از صنایع و معادن استان کرمان را دارا نیستند بتوانند با پیشرفت‌های صنایع و معادن این استان بیشتر آشنا شوند.

انتهای خبر/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi