پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:41:02 - شنبه 11 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با مشارکت آموزش و پرورش، ستاد امر به معروف و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان
جشنواره آموزشی، فرهنگی، پرورشی، ورزشی و مهارتی در کرمان برگزار شد
مدرسه دوره اول پسرانه میرزا محمدصادق با مشارکت ستاد امر به معروف و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان رویدادی بر اساس ساحت های شش گانه نظام تعلیم و تربیت را تحت عنوان جشنواره آموزشی، فرهنگی، پرورشی، ورزشی و مهارتی را برای اولین بار در کرمان با حضور ۵۳۳ دانش آموز به صورت هدفمند برگزار کرد.

به گزارش دانشجو آزاد: مدرسه دوره اول پسرانه میرزا محمدصادق با مشارکت ستاد امر به معروف و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان رویدادی بر اساس ساحت های شش گانه نظام تعلیم و تربیت را تحت عنوان جشنواره آموزشی، فرهنگی، پرورشی، ورزشی و مهارتی را برای اولین بار در کرمان با حضور ۵۳۳ دانش آموز به صورت هدفمند برگزار کرد.

این رویداد با حضور آقایان ارجمند معاون سوادآموزی و مشاور اجرایی مدیر کل، آقای احدی رئیس اداره ابتدایی دور دوم آموزش و پرورش استان کرمان، شکوهیان رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲کرمان و هیات همراه همچنین روح اللّٰه مطهری رئیس، تقی زاده دبیر هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان، سعید اکبری نماینده ستاد، عرب روابط عمومی، حجت الاسلام شعاعی معاونت آموزشی و فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان برگزار گردید.

در این همایش دانش آموزی رشته های ورزشی فریزبی، داژبال، بازی و ورزش کودکان، استراگوس، طناب کشی و هدف گذاری اجرا شد.

هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان متصدی برگزاری آیتم های ورزشیِ این جشنواره بود.

فاضل تقی زاده دبیر هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان در راستای برگزاری این جشنواره بیان کرد: رسالت اجتماعی هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان بر این باور است که فعالیت بدنی و نشاط در جامعه و منشا اصلی آن از سنین پائین است مهارت های حرکتی و رشد بچه ها در دوران دبستان یکی از عواملی است که در آینده افراد مفید و سازنده ای را خواهد ساخت.

سعید اکبری نماینده اجرایی ستاد امر به معروف افزود: سیاست ستاد امر به معروف استان برابر فرمایش رهبر معظم انقلاب که ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد بر این است که پهلوان پروری کنیم. بدین منظور که ارزش و ورزش در کنار یکدیگر قرار بگیرد و بتوانیم افرادی که در رده های سنی پائین ورزش را شروع میکند در کنار ورزش، ارزش، اخلاق و فرهنگ اسلامی را هم بیاموزد و امیدواریم که این امر در تمام حیطه های ورزشی محقق شود.

مجتبی نجار پور معاون آموزشی دبستان میرزا محمد صادق نیز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت هفته بسیج، عنوان داشت: راهنما و سند تحول بنیادین یکی از ارکان اصلی نظام تعلیم و تربیت است که بر اساس شش ساحت تربیتی طرح ریزی شده و ما بر اساس این ساحت ها تصمیم به برگزاری اردوی درون مدرسه ای هدفمند گرفتیم که تمام ساحتی این اردو دال بر کیفیت تعلیم و تربیت بوده است. در پایان ایشان از مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ و همچنین ستاد امر به معروف و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان جهت همکاری های لازم به منظور برگزاری با کیفیت و علمی این اردو تشکر کردند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi