پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:14:07 - پنجشنبه 18 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جرایم مهدی هاشمی نتیجه کانونهای قدرت و ثروت دوران سازندگی است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: جرایم مهدی هاشمی نتیجه کانونهای قدرت و ثروت دوران سازندگی است.

اسماعیل شریفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگوی اختصاصی با “دانشجو آزاد” در رابطه با پرونده مهدی هاشمی گفت: مسئله ایجاد کانونهای قدرت و ثروت که از دوران سازندگی به علت نبود نظارت کافی و قوانین مشخص بر عملکرد افراد بود باعث استفاده خصوصی از بیت المال شد.

وی ادامه داد: این اتفاقات مربوط به گذشته است ولی الان بایستی جلوی آنها گرفته شود، دست برخی افراد از بیت المال قطع شود و و بیت المال در مواقعی همچون انتخابات استفاده شخصی نشود و بایستی هرچه سریعتر و قویتر با رانت خواری های ویژه برخورد شود.

شریفی افزود: هیچ دلیلی ندارد که یک عده ای که داری مقام و قدرت و ثروتی هستند بخواهند قوه قضائیه نظام جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهند و اینها حق ندارند و قوه قضائیه نباید جلو این افراد کوتاه بیاید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در رابطه با عملکرد قوه قضائیه گفت: اینکه بعد از سالها، چندین جلسه دادگاه برگزار شده و با جدیت برخورد شده و کار پیگیری شده خوب است و اینکه قوه قضائیه کوتاه نیامده بسیار خوب است.

وی در پایان عنوان کرد: افکار عمومی منتظر هستند ببینند قوه قضائیه قاطعیت لازم را دارد یا اینکه فقط برای ساکت کردن مطالبات عمومی دادگاه برگزار شده است.امیدواریم مجازات عادلانه ای برای کسی که به بیت المال دست اندازی کرده است از جانب قوه قضائیه اعمال شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi