پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:37:34 - سه شنبه 16 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا ۲۰ دی ماه تمدید شد
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد تا روز شنبه ۲۰ دی ماه ۹۳ تمدید شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به  گزارش “دانشجو آزاد”، خبرگزاری مهر، دکتر مجتبی علوی فاضل افزود: هر داوطلب می تواند بدون درنظر گرفتن رشته فارغ التحصیلی خود در مقطع کارشناسی، در هر رشته ای که می خواهد ثبت نام کند. اما داوطلبان گروه علوم پزشکی ملزم هستند شرط تجانس را رعایت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دانشجویان دوره کارشناسی ارشد پیوسته معماری نیز می توانند در رشته های دیگر ثبت نام کنند، گفت: دانشجویان دوره کارشناسی ارشد پیوسته معماری که حداقل ۱۴۰ واحد درسی را در رشته معماری گذرانده باشند می توانند در صورت قبولی در آزمون ارشد ناپیوسته در رشته های طراحی، برنامه ریزی شهری و منطقه ای یا طراحی شهری و یا مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی تحصیل خود را ادامه دهند.

علوی فاضل در خصوص تعداد رشته های انتخابی گفت: هر داوطلب می تواند ۱۰۰ رشته/محل را از یک مجموعه امتحانی انتخاب کند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: درصورتیکه هر داوطلبی با سوال یا ابهامی مواجه شد می تواند با مراجعه به سایت www.azmoon.org و ورود به قسمت پرسش و پاسخ سوال خود را مطرح تا کارشناسان در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi