پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:15:00 - پنجشنبه 14 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تکرار جلوگیری از ورود خبرنگار به دانشگاه شهید باهنر کرمان
جلوگیری از ورود خبرنگار به دانشگاه شهید باهنر کرمان برای پوشش برخی نشست ها و همایش های داخل دانشگاه باز هم تکرار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ خبرنگار ایرنا که چهارشنبه ۱۳ آبان برای شرکت در نشست بررسی عملکرد مجلس شورای اسلامی با حضور دو تن از نمایندگان مردم در خانه ملت به دانشگاه شهید باهنر رفته بود با ممانعت ماموران انتظامات دانشگاه مواجه شد.
مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی سخنرانان نشستی بودند که به گفته مسئولان مربوط در دانشگاه شهید باهنر داخلی بود و نیاز به حضور خبرنگار نداشت.
این در حالی است که پوستر برگزاری نشست بررسی عملکرد مجلس شورای اسلامی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر طی روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.
شماری از ماموران انتظامات دانشگاه شهید باهنر امروز مقابل در ورودی تالار وحدت این دانشگاه ورود دانشجویان و سایر افراد را به این نشست کنترل می کردند.
تاکنون اهالی رسانه دلیل خاص و قانع کننده ای برای جلوگیری از پوشش خبری نشست ها و همایش ها در یک محیط علمی و فرهنگی که دیگر در حال تبدیل شدن به یک رویه است در شرایطی که هر دانشجو با نرم افزارهای ارتباطی می تواند نقش پیام رسان را ایفا کند، پیدا نکرده اند.
نشست بررسی عملکرد مجلس شورای اسلامی با حضور دو تن از نمایندگان مردم به دعوت مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

  1. اقتداری   آبان ۱۴, ۱۳۹۴  

    سلام.
    اخبار به روز شهرستان جیرفت را در سایت کنارصندل دنیال کنید.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi