پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:41:00 - یکشنبه 3 فروردین 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تولید دو هزار شیلد بهداشتی توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان
امیری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان گفت: دانشجویان با حمایت بسیج دانشجویی استان کرمان و با مشاوره اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان توانسته اند شیلدی را طراحی کنند که عیب سایر شیلد ها را برطرف کرده است.

محمد حسین امیری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان در گفتگو با دانشجو آزاد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان کرمان و کمیاب شدن مواد بهداشتی از جمله شیلد های بهداشتی جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان با حمایت بسیج دانشجویی استان یک کارگاه تولید شیلد را راه اندازی کردند.

امیری ادامه داد: این کارگاه در فرهنگ سرای باران دانشگاه علوم پزشکی بر پا شده است که دانشجویان در دو شیفت کاری شیلدهای بهداشت را تولید می کنند و تولیدات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه مواد اصلی این شیلد ها طلق، ابر و کش است، بیان کرد: این کارگاه تاکنون توانسته است دو هزار شیلد بهداشتی تولید کنیم  و تولید دو هزار شلید بهداشتی دیگر نیز در دستور کار است.

‏مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان خاطر نشان کرد: طی مشورت هایی که با اساتید، هیئت علمی دانشکده پرستاری، کارشناسان پرستاری و مهندسی پزشکی صورت گرفته  و  در حال حاضر استاندارد ترین شیلد موجود است.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi