پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:27:10 - یکشنبه 30 بهمن 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توقیف یک تریلر حامل ۹۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در کرمان/ جاسازی مواد زیر بار فلزات ضایعاتی
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران فراجا با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر مطلع شدند و کامیونی که قصد انتقال ۹۳۳ کیلوگرم مواد مخدر را داشت شناسایی و توقیف شد.

به گزارش دانشجو آزاد: سردار عبدالرضا ناظری امروز در حاشیه بازدید از مواد مخدر مکشوفه در محل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران تلاشگر فراجا با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، از قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر مطلع شدند و کامیونی که قصد انتقال مواد مخدر را داشت شناسایی شد.

 فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: بعد از شناسایی یک دستگاه تریلر حامل ۹۳۳ کیلوگرم مواد مخدر با هماهنگی دستگاه قضایی و تعامل با نیروهای اطلاعات فراجا این تریلر در شهرستان ریگان متوقف شد.

ناظری با اشاره به اینکه ۹۳۳ کیلو انواع مواد مخدر در زیر بار ضایعات فلزی جاسازی شده بودند،، بیان داشت: قاچاقچیان قصد انتقال این مواد به استان‌های مرکزی و سپس به خارج از کشور را داشتند که با تلاش ماموران جان بر کف فراجا ناکام ماندند.

سردار ناظری افزود: راننده خودرو دستگیر شد و کار شناسایی و دستگیری ما بقیه افراد مرتبط به این پرونده در حال انجام است.

 وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۷۶ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف شده که نسبت به سال گذشته در این زمینه کاهش داشته‌ایم.

 فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه: کاهش کشفیات مواد مخدر دلایلی زیادی دارد، از جمله به ورود و انتقال موادمخدر به شکل‌های دیگر از مبدا و تغییر مسیر قاچاق، تصریح کرد: هرچند در کشفیات مواد مخدر کاهش داشته‌ایم اما در زمینه دستگیری مجرمان، عملیات‌ها و هلاکت اشرار مسلح کاهش نداشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: کمیته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از کمیته‌های فعال در استان کرمان است و نیروهای فراجا با تلاش ویژه خود در راستای ساماندهی معتادان متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر به شکلی اقدام خواهند کرد که بیش از پیش شاهد رضایت‌مندی مردم از عملکرد نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر در سطح استان کرمان باشیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi