پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:43:41 - دوشنبه 21 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توسعه محصولات و خدمات با ایده‌های نوآورانه شتاب می‌گیرد
دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار شد.

 به گزارش دانشجو آزاد: دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی ویژه اختلالات نورولوژیکی و روان‌پزشکی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.

در این رویداد از میان ۴۳ طرح دریافتی، بعد از داوری‌های انجام شده در زمینه‌های علمی (شناختی)، کسب و کار و فنی، ۲۰ تیم به دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فن آوری، محصولات و خدمات شناختی ویژه اختلالات نورولوژیکی و روان‌پزشکی راه یافتند.

هر یک از تیم‌های پذیرش شده طی دوره پیش شتابدهی در زمینه‌های فنی، کسب و کار و شناختی به مدت ۱۰ ساعت جلسات منتورینگ اختصاصی دریافت کردند. همچنین برای تیم‌ها در دسته‌های بازی‌های دیجیتال، اپلیکیشن‌ها و فن آوری‌های پیشرفته سه کارگاه مجزا با عنوان انتقال تجربه توسط تدریس اساتید برگزار شد.

در پایان دوره پیش شتابدهی جلساتی برای ارائه آزمایشی تیم‌ها ترتیب داده شد و نکات مهمی در ارتباط با شیوه ارائه برای تیم‌ها مطرح گردید.

مراسم اختتامیه این پیش رویداد به صورت مجازی با حضور داورانی از بخش‌های فنی، کسب و کار و علوم شناختی برگزار شد و تیم‌های برتر جوایز نقدی و سوسبید فروش دریافت کردند. این چالش از سوی شتابدهنده شناختی کاگنوتک و مرکز نوآوری و شتابدهی علوم شناختی و داده کاوی برگزارشده است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi