پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:36:45 - پنجشنبه 8 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان صورت گرفت؛
توزیع غذا و لوازم التحریر در بین کارتن خوابهای شهر کرمان
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تشکیل بزرگترین حلقه طلوع از زمان آغاز به کار موسسه خیریه طلوع بی نشان های کریمان مواد غذایی و لوازم التحریر بین کارت خواب های شهر توزیع کردند.

به گزارش “دانشجوآزاد”،  موسسه خیریه طلوع بی نشان های کریمان که با شعار پایان کارتن خوابی هر سه شنبه در بین افراد مورد نیاز غذا پخش می کند این هفته میزبان ۸۰نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان بود.

در طی این همکاری که بین کانون گنجینه و موسسه خیریه طلوع بی نشان های کریمان صورت گرفت دانشجویان با کمک در پخت غذا و اهدای کمک های مالی و لوازم التحریر برای کودکان شرکت کردند و در آخر هم با توزیع غذا در بین کارتن خواب ها در ۴منطقه شهر کرمان پایان پذیرفت.

برخورداری مسئول خیریه طلوع بی نشان های کرمان ضمن قدردانی و تشکر از دانشجویان که بزرگترین حلقه طلوع را از زمان آغاز این خیریه تشکیل دادند، گفت: ما امیدواریم این کار همچنان و با قدرت بیشتری انجام شود و با استمرار این حضور در روزهای آتی شاهد افراد جدید در میان خود باشیم.

و در ادامه محمد حسین احمدی برهان، دبیر کانون فرهنگی اجتماعی گنجینه ضمن تشکر از حضور تک تک دانشجویان، این حضور را دلیلی و نشانه ای بر وجود وجدان های بیدار در جامعه ی کنونی دانست. وی با ابراز تاسف از وضعیت کنونی کارتن خواب های سطح شهر های کشور به خصوص کرمان به این موضوع اشاره داشت: با حضور عاشقانی این چنین می توان دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته ایم، تحویل دهیم.

وی در پایان صحبت های خود بیان داشت: برای تداوم این گونه حرکت ها نیاز به کمک های مالی به شدت احساس می شود و از تمام خیرین برای سهیم شدن در این حرکت داوطلبانه دعوت به عمل آورد.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi