پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:13:24 - چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توزیع بسته غذایی و تهیه دارو نیازمندان به همت دانشجویان بسیجی
اسماعیل کاخ گفت: به همت بسیج دانشجویی استان کرمان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۳۰۰ بسته مواد غذایی در مناطق سیل زده و حاشه شهر کرمان توزیع شده است.

رضا اسماعیل کاخ مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان  در گفتگو با “دانشجو آزاد” بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم با این پویش همراه شده اند.

اسماعیل کاخ با بیان اینکه بسته های معیشتی بسیج دانشجویی استان کرمان از ابتدای ماه مبارک رمضان در حال توزیع است ابراز کرد: تاکنون ۳۰۰ بسته مواد غذایی شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی و گوشت در مناطق سیل زده و حاشیه شهر کرمان توزیع شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان تصریح کرد: با بررسی هایی که توسط تیم تحقیقات بسیج دانشجویی استان کرمان صورت گرفته است نیاز افراد کم برخوردار تنها بسته غذایی نیست بلکه آنان به اقلام دیگر از جمله دارو نیاز دارند.

این مقام مسئول در پایان گفت: طبق قراردادی که با برخی از داروخانه ها نوشته شده است در صورت مراجعه افراد نیازمند و با رعایت حفظ کرامات آنان ۷۰ درصد از مبلغ دارو را گروه جهادی امام حسن (ع) بسیج دانشجویی استان کرمان پرداخت می کند.

علاقه مندان جهت کمک داروی نیازمندان می توانند مبالغ کمک خود را به شماره حساب ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۵۹۱۱۹۳ جمعیت امام حسن (ع) واریز کنند.

انتههای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi