پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:23:11 - یکشنبه 20 فروردین 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تمدید مهلت ثبت آثار در جشنواره رویش دانشگاه علمی کاربردی
مهلت ثبت آثار و دستاوردهای فرهنگی و هنری دانشجویان در ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه جامع علمی کاربردی تا پایان فروردین ماه تمدید شد.

به گزارش دانشجو آزاد: دکتر سلیمان عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: باتوجه به استقبال بسیار خوب دانشجویان و درخواست مراکز آموزش علمی کاربردی برای تمدید مهلت ثبت آثار در ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه ، امکان ثبت آثار تا پایان فروردین ماه سال جاری فراهم شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: بر همین اساس، علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲فرصت دارند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس https://ruyesh.uast.ac.ir نسبت به مطالعه دستورالعمل جشنواره اقدام کرده و با هماهنگی مسئول فرهنگی مرکز آموزش محل تحصیل، با ورود به قسمت ثبت نام، نسبت به ثبت آثار و دستاوردهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی خود اقدام کنند.

دکتر عباسی در پایان گفت: باتوجه به نزدیک بودن زمان برگزاری جشنواره ملی رویش و ثبت آثار در سامانه جشنواره ملی رویش، زمان در نظر گرفته شده مجددا تمدید نخواهد شد و ضرورت دارد مراکز آموزشی با اطلاع رسانی موثر به دانشجویان علاقمند جهت شرکت در جشنواره ، نسبت به ثبت آثار اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، فعالیت کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی طی یک دوره فعالیت یکساله از اسفندماه سال ۱۴۰۰ تا اسفندماه سال ۱۴۰۱ در ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرد.  

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi