پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:38:49 - چهارشنبه 23 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تقدیر استاندار کرمان از عوامل انیمیشن سینمایی “لوپتو”
استاندارکرمان با تقدیر از عوامل انیمیشن سینمایی “لوپتو” هنر را زبانی اثرگذار دانست و گفت: انیمیشن یک ارتباط بین فضای مجازی و واقعیت است.

 به گزارش دانشجو آزاد:  محمدمهدی فداکار در دیدار با عوامل انیمیشن سینمایی “لوپتو” در محل استانداری انجام شد، گفت: صنعت فیلم‌سازی متحول شده است و جاذبه‌هایی را در فضای مجازی می‌توان به کار برد که در واقعیت ممکن نیست.

وی ورود هنر برای معرفی شخصیت‌ها و تبیین مباحث را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: از ساخت مجموعه کار‌هایی از جمله فیلم یا انیمیشن در معرفی شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی برای کودکان و نوجوانان حمایت خواهیم کرد.

فداکار خاطرنشان کرد: تولیدات رسانه‌ای در ارتباط با شخصیت حاج قاسم سلیمانی برای نسل کودک و دانش‌آموز اثرگذارتر خواهد بود و بازتاب آن در شبکه‌های اجتماعی زیاد است.

محمدحسین صادقی تهیه کننده انیمیشن سینمایی “لوپتو” گفت: ساخت و تولید انیمیشن را از دهه ۸۰ در کانون فرهنگی مسجد‌الرضا شروع کردیم و با همت و توان دوستان مجموعه لوپتو ساخته شد، اتفاقی که ظرفیت بسیار بالا و متخصصین خوب تولید انیمیشن در کرمان را نشان داد.

وی گفت: صنعت انیمیشن در ایران به نقطه‌ای رسیده که می‌توان در بحث اشتغال و دانش‌بنیان، توسعه فرهنگی و صادرات محتوا‌ها و محصولات انیمیشن با کشور‌های دیگر رقابت کرد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi