پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:00:49 - سه شنبه 14 بهمن 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تقدیر از نخبگان علمی کرمان
?در آغازین روز دهه مبارکه فجر، جشنواره جهادگران علم و فناوری استان کرمان با همکاری بسیج علمی و پژوهشی استان و ناحیه بسیج دانشجویی کرمان در محل سپاه ثارالله برگزار و نخبگان علمی استان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شدند. ?دکتر رضا اسماعیل کاخ مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با اعلام این خبر، گفت: این […]

?در آغازین روز دهه مبارکه فجر، جشنواره جهادگران علم و فناوری استان کرمان با همکاری بسیج علمی و پژوهشی استان و ناحیه بسیج دانشجویی کرمان در محل سپاه ثارالله برگزار و نخبگان علمی استان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شدند.

?دکتر رضا اسماعیل کاخ مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با اعلام این خبر، گفت: این اقدام با حضور معاون جانشین سپاه ثارالله، معاونت علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ثارالله، مسئول بسیج طلّاب، مسئول بسیج حقوق دانان و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی در محل سپاه ثارالله کرمان برگزار و از نخبگان علمی استان در عرصه های مختلف تجلیل بعمل آمد.

✅وی با بیان اینکه سه دانشجو نیز در میان نخبگانِ تقدیر شده هستند، عنوان کرد:گروه هسته علمی آینده سازان بافت،گروه تحقیقاتی میثاق با شهداء بردسیر و طرحی از بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان در این جشنواره حائز رتبه شده و تجلیل شدند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi