پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:40:11 - پنجشنبه 29 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در پی دستور رئیس قوه قضائیه انجام شد؛
تعیین تکلیف ۴۲۱ خودروی توقیفی در پارکینگ شورای مبارزه با مواد مخدر کرمان
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: بر مبنای دستور ریاست قوه قضائیه در بازدید از پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمان، تاکنون ۴۲۱ دستگاه خودرو تعیین تکلیف شده و روند قانونی درباره سایر خودروها نیز در دست انجام است.

به گزارش دانشجو آزاد: حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۲۹ دی ماه در تشریح این خبر افزود: تاکنون دستور فروش ۳۶۷ خودرو در راستای تبصره ۲ ماده ۲۱۵ قانون آیین دادرسی کیفری صادر شده و برای ۵۴ دستگاه خودرو نیز حکم قطعی ضبط توسط دادگاه انقلاب کرمان صادر شده است.

وی ادامه داد: در مجموع ۹۰۰ خودروی موجود در پارکینگ خودروهای توقیف یا ضبط شده مربوط به پرونده های مواد مخدر شهر کرمان باید تعیین تکلیف می شده که روند قانونی درباره سایر خودروها تا ۱۵ روز آینده به اتمام خواهد رسید.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ضمن تشکر از دادستان مرکز استان و معاونین در رابطه با پیگیری دستور ریاست قوه قضاییه،تصریح کرد: در شهرستان ها نیز کارگروهی متشکل از رئیس دادگستری، دادستان و قاضی رسیدگی کننده به پرونده های دادگاه انقلاب تشکیل و لیست کامل خودروها با تفکیک سال ورود داده و مقرر شد تا ۱۵ روز آینده نسبت به تعیین تکلیف این خودروها اقدام شود.

شایان ذکر است، ریاست قوه قضاییه در سفر اخیر خود به استان کرمان به صورت سرزده از پارکینگ مرکزی خودروهای توقیف یا ضبط شده پرونده های مواد مخدر بازدید و بر تعیین تکلیف این خودروهای سبک و سنگین این پارکینگ در بازه زمانی یک ماهه تاکید کرد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi