پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:27:55 - شنبه 18 فروردین 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تعدادی از دانشجویان کرمانی در دیدار رمضانی رهبر انقلاب حضور می یابند
همزمان با دیدار رمضانی امام خامنه ای با دانشجویان در روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان، تعدادی از دانشجویان کرمانی نیز توفیق حضور در این دیدار را دارند.

به گزارش دانشجو آزاد:  احسان کریم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به دیدار روز یکشنبه(۱۹ فروردین) جمعی از دانشجوان کشور با مقام معظم رهبری، از اعزام چهار نفر از دانشجویان استان به این دیدار خبر داد.

مسئول تشکیلات و امور دانشگاه های بسیج دانشجویی استان کرمان اظهار کرد: دو نفر از خواهران و دو نفر از برادران از دانشگاه های شهد باهنر، علوم پزشکی، فرهنگیان و دانشگاه جیرفت برای حضور در این دیدار بر اساس میزان فعالیت آنان در عملیات های دانشجویی طول سال به ویژه مسئله انتخابات به قید قرعه انتخاب شدند.

وی سهمیه اختصاص یافته به استان کرمان برای این دیدار را بسیار کم دانست و افزود: با این وجود اهم مسائل و مشکلات دانشجویی استان احصاء و برای طرح آن توسط نمایندگانی که قرار است در محضر رهبری صحبت کنند؛ به تهران ارسال شده است.

کریم زاده مشکلاتی در رابطه با خدمات رفاهی به ویژه در برخی از دانشگاه های استان؛ عدم کارآمدی و نامتناسب بودن برخی رشته ها با زیست بوم استان؛ لزوم افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان با توجه به گستردگی استان و کمبود معلم را از جمله این مسائل عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش کادر سازی جهت تربیت نیروی تراز انقلاب  و خدمت رسانی به محرومین را در اولویت امور دانشگاه های استان دانست و تصریح کرد:۱۵۰ گروه جهادی دانشجویی در سراسر استان داریم فعالیت دارد که هر گروه ۱۵ تا ۲۰ نفر عضو دارد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi