پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:58:28 - یکشنبه 13 مهر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان خبر داد؛
تعامل بسیج دانشجویی با نماینده دولت در کرمان
رضا اسماعیلی کاخ گفت: تشکیل هسته های دانشجویی در استان کرمان موجب شناسایی افراد متعهد ، متخصص، جوان و انقلابی می شود و راه محرومیت زدایی و جهش علمی هموار خواهد گردید.

رضا اسماعیلی کاخ مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با دانشجو آزاد از دیدار وی با استاندار کرمان خبر داد و گفت: با توجه به روحیه مطالبه گری دانشجویان و گفتمان سازی مباحث انقلابی این دیدار د رمحل استانداری کرمان صورت گرفت .

وی ادامه داد: با توجه به رشد و توسعه گروه های جهادی استان در راستای محرمیت زدای، تعامل همه ی دستگاه ها با این حرکت خدا پسندانه لازم بود تا دیداری با نماینده دولت در استان صورت بپذیرد که برای بیان مشکلات این عرصه ها نسبت به رفع موانع کاری این گروه ها با دکتر فدایی استاندار کرمان این دیدارصورت گرفت.

رضا اسماعیلی کاخ تاکید کرد: دراین دیدار مسئولین حوزه های بسیج دانشجویی و گروه های جهادی حضور یافته و ضمن بیان مشکلات از نماینده دولت در استان خواستند تا جلساتی را مختص دانشجویان به صورت ماهانه برگزار کنند تا ضمن دسترسی راحتر به استاندار کرمان گزارشات عملکرد و مشکلات استان از دید این قشر به سمع و نظر وی برسد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی قصد دارد تا با تشکیل هسته های دانشجویی با استفاده از نیروهای جوان در راستای اهداف علمی و رفع نواقص و معزلات شهری و حاشیه نشینی و همزمان رشد علمی مجریان این طرح به شهر و دیار کریمان خدمتی خاضعانه ارایه دهد که این طرح نیازمند حمایت همه جانبه استاندار کرمان می باشد.

اسماعیلی کاخ تاکید کرد: استاندار کرمان ضمن اعلام حمایت از این طرح با دیدار ماهیانه با دانشجویان و مجریان این هسته های دانشجویی موافقت کرد .

انتهای پیام/ طهماسبی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi