پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:33:24 - یکشنبه 19 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشکیل و آغاز فعالیت «یگان دانشجویی بدریون» در بسیج دانشجویی/ عضو گیری از عموم دانشجویان
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: امروز به برکت خون سردار شهید همدانی اعلام می‌کنیم «یگان دانشجویی بدریون» در پاسخ به درخواست‌های دانشجویان و نیاز کنونی قشر جوان دانشجو، رسما فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش“دانشجو آزاد”به نقل از خبرگزاری فارس ، داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید حسین همدانی گفت‌: دانشجویان بسیجی امروز با حضور در این مراسم، برای مبارزه جدی در همه عرصه‌ها مانند نبرد با شیطان بزرگ و ایادی آن در منطقه تحت فرماندهی مقام معظم رهبری اعلام آمادگی‌ کردند.

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی افسران جنگ نرم هستند، افزود: دانشجویان بسیجی وظایف خود را در شرایط حساس منطقه و جهان بسیار خطیر دانسته و بر خود واجب می‌دانند که برای مبارزه با دشمن خودشان را تقویت کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به رویارویی جدی اسلام و کفر، ادامه داد: دشمن می‌خواهد به کشور ما از هر راهی نفوذ کند و به همین خاطر رسالت خطیری بر دوش دانشجویان سراسر کشور قرار دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف مانند عرصه‌های علمی، مقابله با تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن و با مبارزه با مفاسد اقتصادی فعالیت‌های جدی و بسیار خوبی را داشته است. هم‌اکنون نیز با لبیک به فرمان آماده باش همه جانبه رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمادگی خود را در عرصه جهاد و مقاومت برای پیوستن به صفوف رزمندگان در نبرد با استکبار و تکفیریون اعلام می‌کنیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون سردار شهید حاج حسین همدانی اعلام می‌کنیم «یگان دانشجویی بدریون» در پاسخ به درخواست‌های دانشجویان و نیاز کنونی قشر جوان دانشجو، رسما فعالیت خود را آغاز می‌کند و در تمام دانشگاه‌های کشور عضوگیری خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: دانشجویان با حضور در این یگان، ضمن تسلط بر زبان عربی و انگلیسی، آموزش‌های ویژه‌ای را در رابطه با مباحث جنگ سخت و نرم خواهند دید و آمادگی‌های دفاعی و جسمانی لازم را پیدا خواهند کرد تا در هر عرصه‌ای که نیاز شد بتوانند ورود پیدا کنند.

گودرزی در خاتمه پیرامون شرایط ثبت‌نام در این یگان اظهار داشت: عموم دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی وفادار به انقلاب اسلامی باشند می‌توانند عضو این یگان شوند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi