پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:52:01 - شنبه 20 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشکل‌های اسلامی توسعه‌ یافته‌تر از دیگر جمع‌های دانشجویی هستند
معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت تاکید کرد: تشکل‌های اسلامی به لحاظ تشکیلاتی توسعه‌ یافته‌تر از دیگر جمع‌های دانشجویی هستند.

به گزارش  “دانشجو آزاد” به نقل از ایسنا،  محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت در دیدار وزیر بهداشت با شورای مرکزی اتحادیه‌های تشکل‌های اسلامی دانشجویان که با حضور اعضای شوراهای مرکزی ۵ اتحادیه‌ تشکل‌های دانشجویی،دکتر هاشمی وزیر بهداشت، دکتر سید ضیا هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم، دکتر علیرضا پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر حسام‌الدین علامه مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت و دکتر میرزایی مدیرکل فرهنگی وزارت علوم و برخی از مدیران ارشد وزارت بهداشت برگزار شد، با اشاره به مطالبات برخی دانشجویان گفت: یکی از برنامه‌های ما این بود که تشکل‌ها، شوراهای صنفی و کانون‌ها با یکدیگر ارتباط داشته باشند چرا که این امر باعث هم‌افزایی می‌شود. ابتدا اردوی ویژه کانون‌ها و سپس اردوی شوراهای صنفی را برگزار کردیم، برنامه بعدی ما تشکل‌های دانشجویی هستند که به زودی مجمع تشکل‌ها نیز تشکیل می‌شود.

وی در ادامه افزود: تشکل‌های اسلامی به لحاظ تشکیلاتی توسعه‌ یافته‌تر هستند اما کانون‌ها به این اندازه دارای تجربه نیستند و بنابراین به این نتیجه رسیدیم که باید تقویت شوند از این رو کار را با آنها شروع کردیم.

فراهانی درباره جشنواره فرهنگی اظهار کرد: جشنواره فرهنگی قبلا هدفمند اجرا نمی‌شد. به همین دلیل برگزاری آن را به تاخیر انداختیم تا بتوانیم آن را به صورت هدفمند اجرا و روی موضوعات خاص کار کنیم. آثار و محصولات برتر نیز در جشنواره دیگری ارائه می‌شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت درباره وضعیت خوابگاه‌ها نیز گفت: ما از شرایط خوابگاه‌ها مطلع هستیم و راه حال آن را در این دانستیم که اداره خوابگاه‌ها به خود دانشجویان سپرده شود. به نظر ما این مشکلات حل نمی‌شوند مگر اینکه خود دانشجویان وارد عمل شوند. به همین منظور هم علاوه بر راه‌اندازی شوراهای خوابگاه‌ها، طرح شهردار خوابگاه‌ را نیز اجرا می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی وزارت بهداشت، در این دیدار دانشجویان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل پیشنهاد برگزاری جلسه نقد و بررسی طرح تحول نظام سلامت را مطرح کردند که با استقبال هاشمی وزیر بهداشت مواجه شد و مقرر شد در ایام باقی مانده ماه مبارک رمضان و یا اولین هفته بعد از این ماه، این جلسه به میزبانی وزارت بهداشت برگزار شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi