پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:06:36 - دوشنبه 19 مهر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد:
تریبون و نشریات دانشجویی بایستی در اختیار تمام سلایق و عقاید باشند
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد:تریبون و نشریات دانشجویی بایستی در اختیار تمام سلایق و عقاید باشند.

به گزارش “دانشجوآزاد” در جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان محمدحسین فدایی ضمن عرض تبریک به دانشجویان جدید الورود در رابطه با تاریخچه تشکیل بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی با فرمان حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ دوم آذر ماه ۶۷ شروع به کار کرده است، بدلیل اینکه امام راحل تشکل بسیج دانشجو و طلبه را از ضروریات جامعه می دانستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه بسیج دانشجویی یک تشکل انقلابی است نه یک حزب سیاسی ادامه داد: بسیج دانشجویی براساس منافع ملی و انقلاب اسلامی حرکت می کند و پدیده های مختلف را از زاویه دید مردم و انقلاب تحلیل می کند وهیچ دعوای سیاسی با کسی ندارد.

وی اظهار داشت: ما دولت و مسئولین را از زاویه انقلاب نقد می کنیم، می خواهد یک مسئول خرد در یک منطقه محروم باشد یا حتی رئیس جمهور هیچ تفاوتی ندارد اگر برخلاف آرمانهای انقلاب حرکت کند مطمئنا مورد نقد قرار می گیرد.

فدایی صریح کرد: اولین کسانی که جلوی عدول از چارچوب انقلاب را می گیرند دانشجویان انقلابی هستند، دانشجوی انقلابی بایستی همه مسائل جامعه را از زاویه دید انقلاب بررسی کند فرق نمی کند، IPC باشد، برجام یا fatf  حرف ما فقط همین است ما نمی‌خواهیم حقوقمان پایمال شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اذعان کرد:دانشگاه باید محل بروز سلیقه های مختلف باشد همه باید در دانشگاه صحبت کنند با هر عقیده سیاسی با استفاده از تریبون و نشریه ها به آزادی در دانشگاه لب به سخن بگشایند، ولی دانشگاه جای جولان فتنه و فتنه گر نیست کسانی که در عمل ثابت کردند چارچوب قانون های کشور را قبول ندارند، افرادی صالح برای تریبون های دانشگاه نیستند؛ دانشجوی ما یا استاد ما با افزایش بصیرت و تحلیل های خودشان نباید بگذارند این مسائل در درون دانشگاه رخ دهد ما نمی گذاریم که نماینده نتانیاهو یا کلینتون در دانشگاه صحبت کنند.

فدایی با اشاره به اینکه چه کسانی می تواند در بسیج دانشجویی عضو شوند ادامه داد:همه می تواند وارد بسیج دانشجویی دانشگاه شوند، بسیج دانشجویی انحصاری در بسیجی شدن هیچ دانشجویی ندارد هر فردی با هر گرایش سیاسی و با هر نوع تیپ و قیافه ای می تواند وارد بسیج دانشجویی دانشگاه شود.

وی توضیح داد:ما بسیجی ها خودمان را خادم مردم می دانیم  و در همین عرصه فعالیت می کنیم به طور مثال در همین تابستان گذشته  ۱۶۰نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سازماندهی شدند و به مناطق محروم فرستاده شده اند و خدمات بهداشتی بسیار گسترده ای رابه این مناطق محروم ارائه دادند و انشالله با همکاری دانشگاه و بسیج دانشجویی همچنان  این خدمات رسانی به مناطق محروم ادامه دارد و علاقه مند هستیم از حضور همه دانشجویان استفاده لازم را ببریم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان افزود: فعالیت های بسیج دانشجویی در زمینه های متفاوتی است از فعالیت های علمی و حضور در دوره های خط امام و طرح ولایت گرفته تا فعالیت های اجرایی در قالب اردوهای جهادی.

فدایی در پایان خاطرنشان کرد: مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ولی نعمت و صاحب این مملکت هست و باید به مردم خدمت صادقانه شود و اگر فرد یا مسئولی بخواهد حقوق مردم را نادیده بگیرد با ایستادگی جوان مومن و انقلابی روبه رو می شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi