پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:59:09 - سه شنبه 2 اسفند 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۱» برگزار می‌شود
«تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۱»، در راستای معرفی توانمندی‌های صنعتی فناوری نانو و دانش بنیان کشور، ۶ الی ۱۳ اسفندماه برگزار می‌شود

به گزارش دانشجو آزاد:  در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، رویداد «تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۱» با هدف معرفی دستاورد‌ها و توانمندی‌های دانش بنیان فناوری نانو ایران در حوزه‌های مختلف صنعتی به شرکت ها، سازمان ها، جامعه صنعتی کشور و عموم علاقمندان و فعالان این حوزه با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، همکاری شرکت‌های فناوری نانو و ارائه مدیران، کارشناسان، محققان، فناوران فعال در این حوزه و همچنین پایگاه‌های صادرات محصولات دانش بنیان با رویکرد تجاری و صنعتی در هفته دوم اسفندماه سال جاری (از ۶ اسفند)، به صورت آنلاین برگزار می­شود.

این رویداد صنعتی، نانوفناورانه و دانش بنیان، به مدت ۷۰ ساعت در هفت روز متوالی از شنبه ۶ تا شنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱ و از ساعت ۹ تا ۱۶، با ارائه بیش از ۸۰ تن از مدیران، کارشناسان، پژوهشگران و نانوفناوران در حوزه‌های مختلف صنعتی کشور، به صورت مجموعه وبینار‌های برخط (آنلاین) برگزار خواهد شد.

از جمله اهداف رویداد ملی تریبون نانو و صنعت عبارت است از:

معرفی محصولات، تجهیزات و دستاورد‌های شرکت‌های فناور نانو و دانش بنیان در صنایع مختلف
معرفی برنامه‌های توسعه صنعتی، سیاست‌ها و الگو‌های حمایتی ستاد فناوری نانو
تبیین فرصت‌های اقتصادی و تجاری و کاربرد‌های صنعتی فناوری نانو و ارائه راه حل‌های نانوفناورانه و صنعتی برای صنایع کشور
تبیین چالش‌ها و نیاز‌های صنعتی و پژوهشی مورد نیاز برای حل مشکلات شرکت ها، سازمان‌ها و صنایع داخلی و خارجی
ایجاد بستر ارتباطی و تبادل دانش و فناوری بین جامعه پژوهشی، مدیریتی و نانوفناوران با جامعه صنعتی کشور
ایجاد بستر‌های مناسب همکاری علاقمندان با شرکت‌های نانوفناور در زمینه‌های صنعتی، تحقیقاتی، بازاریابی و فروش
ایجاد بستر مناسب جهت ارتباط بیشتر بهره برداران، متقاضیان صنعتی و مصرف کنندگان محصولات نانوفناورانه با شرکت‌های فناور
تبیین فرصت ها، ظرفیت ها، تجربه‌های موفق و حمایت از صادرات محصولات فناورانه و دانش بنیان

شایان ذکر است که شرکت در تمامی برنامه‌های این رویداد، و طرح پرسش و پاسخ، برای عموم علاقمندان، آزاد و رایگان است و این رویداد، به مخاطبان صنعتی، مدیران، کارشناسان و متخصصان شرکت ها، سازمان‌ها و صنایع، تجار، بازرگانان و همچنین اساتید و اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اصحاب رسانه‌های صنعتی، تخصصی و عمومی توصیه می‌شود.

علاقمندان تا روز جمعه ۵ اسفندماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام در این رویداد، از طریق صفحه ثبت نام رایگان در سایت ایوند (به نشانی evand.com/events/۰۱۱۸) اقدام نمایند و پس از یکبار ثبت نام در رویداد، از تمامی برنامه‌ها در تمامی روز‌ها استفاده کنند (نیازی به ثبت نام مجزا برای هر روز یا هر برنامه نیست).

همچنین برنامه کامل زمان‌بندی ارائه‌های تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۱، از اینجا قابل (دانلود) است. جزئیات برنامه‌ها و امکان دانلود فایل پوستر‌ها نیز در انتهای متن این خبر (به نشانی INDnano.ir/۱۳۶۰۲)، قرار داده شده است.

کیه شرکت‌های فناور دارای محصولات صنعتی نانومقیاس، مدیران رسانه‌های تخصصی و صنعتی و مدیران انجمن‌ها و مجموعه‌های مرتبط با فناور و صنعت، در صورت تمایل به ارائه مطلب در بخش ارائه‌های افتخاری (روز شنبه ۱۳ اسفند) می‌توانند درخواست خود را تا روز جمعه ۵ اسفندماه برای بررسی به ایمیل IND@nano.ir ارسال و یا با شماره ۰۹۱۹۰۳۹۹۰۶۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi