پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

19:14:20 - شنبه 21 مرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان:
ترویج امید در جامعه از اهداف طرح حامیم است
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان گفت: در طرح حامیم می‌خواهیم امید در کشور وجود داشته باشد و با امید اهداف دنبال شود؛ البته این امید کاذب نیست

به گزارش دانشجو آزاد:  حجت‌الاسلام صباحی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان در افتتاحیه طرح حامیم ۲ با تاکید بر اینکه شروع گام دوم انقلاب با جوانان است گفت:  سرفصل‌های اساسی در بیانیه گام دوم انقلاب تبیین شده از علم و پژوهش و اقتصاد و مبارزه با فساد تا عزت ملی و روابط خارجی و سبک زندگی و…  که پیش نیاز تحقق این فعالیت‌ها امید به آینده و دور کردن یاس از جامعه است.

وی افزود: فعال‌ترین برنامه‌های دشمن در این ۴۰ سال گرفتن امید از مردم و ترویج یاس بوده است.

حجت‌الاسلام صباحی با اشاره به یکی از تحقیقات اندیشکده‌ای صهیونیستی بیان کرد: آن‌ها در حال بررسی بودند که آیا یک نفر می‌تواند با ۳۱۳ نفر جهان را فتح کند؟ و با بررسی نقش حاج قاسم در جبهه مقاومت نتیجه می‌گیرند که اگر یک نفر ۱۰۰ نفر مثل حاج قاسم داشته باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی یک انسان ماورایی نبود یک‌ بچه روستایی بود که در آخرین سخنرانی‌اش در دانشگاه شهید باهنر کرمان در کمال تواضع گفت من یک بچه روستایی هستم و ظرفیت تعریف کردن را ندارم.

وی تصریح کرد: در طرح حامیم می‌خواهیم امید در کشور وجود داشته باشد و با امید اهداف دنبال شود؛ البته این امید کاذب نیست اگر از ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود که متاسفانه ما در عدم استفاده از امکانات طبیعی و منابع انسانی در دنیا اول هستیم.

انتهای خبر/ 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi