پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:49:05 - سه شنبه 5 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تدوین آیین‌نامه برگزاری کنسرت‌‌ها و موسیقی با محوریت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها
معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها متولی تدوین آیین‌نامه فعالیت‌های موسیقیایی است و جلسات این آیین‌نامه در حال برگزاری است و ان‌شاءالله بعد از تدوین ابلاغ می‌شود.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از فارس:سیدضیا هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم ، پیرامون برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها گفت: طبیعتا بخشی از برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها همان برنامه‌های همیشگی است مانند برگزاری جشنواره‌ها که در همین راستا اخیرا جشنواره حرکت را در مشهد مقدس برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی است، که نهمین دوره این جشنواره هم امسال در آبان ماه در سطح بسیار وسیع و با رویکردی آینده‌نگر و توسعه محور و باهدف شناسایی استعدادهای برتر و تقویت پتانسیل‌های موجود در این بخش برگزار خواهد شد.

هاشمی در ادامه تاکید کرد: امسال نیز مانند سال گذشته برای توسعه کرسی‌های آزاداندیشی تلاش خواهیم کرد و سعی می‌کنیم این کرسی‌ها با کیفیت بالاتری برگزار شود. در سال جاری هم با توجه به برگزاری انتخابات مجلس، جلسات توجیهی برگزار شده تا ان‌شاءالله این کرسی‌ها با کیفیت بالایی برگزار شود.

وی در ادامه در رابطه با انتشار اخباری پیرامون آیین‌نامه برگزاری کنسرت‌ در دانشگاه‌ها، گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها متولی این آیین‌نامه است ما هم مشارکت داریم.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم تصریح کرد: البته این که در خبرها گفته می‌شود آیین‌نامه کنسرت‌ها اشتباه است و درستش آیین‌نامه فعالیت‌های موسیقیایی است. ما باید بحث کنسرت و موسیقی را با هم تفکیک کنیم.

وی در خاتمه اظهار داشت: جلسات این آیین‌نامه در حال برگزاری است و ان‌شاءالله بعد از تدوین ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi