پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:04:32 - یکشنبه 22 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تحقق مفهوم دانشگاه تمدن ساز در دستان استادان است
مدیر فرهنگی و مسئول برگزاری ضیافت اندیشه در دانشگاه هایتک کرمان : اساتید دانشگاه دارای جایگاه ویژه و رفیعی در توسعه کشور دارند و تحقق مفهوم دانشگاه تمدن ساز در دستان استادان است.

مدیر فرهنگی و مسئول برگزاری ضیافت اندیشه در دانشگاه هایتک کرمان : اساتید دانشگاه دارای جایگاه ویژه و رفیعی در توسعه کشور دارند و تحقق مفهوم دانشگاه تمدن ساز در دستان استادان است.

هایتکرضاجزینی زاده مدیر فرهنگی و مسئول برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در آیین افتتاحیه ی این طرح گفت : چون استادان به مثابه فرماندهان جنگ نرم محسوب می گردند دارای جایگاه ویژه و رفیع در توسعه علمی و فرهنگی کشور و تحقق مفهوم دانشگاه تمدن ساز اسلامی می باشند.

جزینی زاده در ادامه افزود: طرح ضیافت اندیشه برای اعضای هیئت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در ماه مبارک رمضان در سه دوره تاریخ علم و تمدن اسلامی، اصول تعلیم و تربیت اسلامی و معرفت شناسی اسلامی با حضور مدرسان اعزامی ستاد هم اندیشی اساتید مقام معظم رهبری از تهران به مدت یک هفته برگزار می شود و در حاشیه این دوره نشست های هم اندیشی اساتید جزخوانی قرآن، تفسیر، تجویز و تدبر در قرآن نیز برگزار می شود.

افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه یکشنبه ۱۵ تیرماه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با حضور حسین محبی رئیس دانشگاه و حجت الاسلام محمد سلطان مرادی رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه باهنر برگزار گردید.

حسین محبی رئیس دانشگاه هایتک کرمان در مراسم افتتاحیه ضمن تاکید بر حضور گسترده اساتید در طرح ضیافت اندیشه بر ضرورت ارتقای معرفت افزایی در قشر فرهیخته اذعان نمود.

همچنین محمد سلطان مرادی رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه باهنر نیز اجرای این طرح را گام مهمی در جهت جنگ نرم با دشمن دانست.

گفتنی است این دوره با هدف معرفت افزایی اساتید توسط حوزه فرهنگی و آموزشی برگزار می گردد.

انتهای پیام .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi