پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:25:23 - یکشنبه 1 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجهیز آزمایشگاه های بیش از ۳۰۰ مرکز تحقیقاتی و دانشگاهی کشور
مدیرمرکزتخصصی سیستم ها، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی واحد شهیدبهشتی گفت: آزمایشگاههای بیش از ۳۰۰مرکزتحقیقاتی و دانشگاهی کشور در دو دهه گذشته توسط این مرکز تجهیز شدند.

به گزارش“دانشجو آزاد”  به نقل از ایرنا ، نسرین سقازاده افزود:دانشگاههای صنعتی شریف، تهران و شهید بهشتی، پژوهشگاه مواد و انرژی و پژوهشکده های جهاد دانشگاهی مانند دارویی، علوم پایه، توسعه صنایع شمیایی ازجمله مراکز تحقیقاتی هستند که تجهیز شدند.
وی ادامه داد: تجهیز آزمایشگاه های عتی شریف، پژوهشکده لیزر پژوهشکده گیاهان دارویی و مرکز ملی ذخایر ژنتیکی همزمان در حال انجام است.
سقازاده به هدف تاسیس این مرکز اشاره کرد و افزود: این مرکز در سال۱۳۷۰ با هدف تجهیز آزمایشگاه های مراکز علمی، تحقیقاتی و آموزشی و رفع نیاز کشور به خرید از شرکت های خارجی تاسیس شده است.
وی افزود: طراحی و تولید لوازم آزمایشگاهی فیزیک، طراحی و اجرای تأسیسات آزمایشگاهی و سکوبندی، مشاوره، طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی از مهمترین فعالیتهای این مرکز است.
سقازاده گفت: این مرکز توانایی تجهیز، سکوبندی و تامین سیستم های آزمایشگاهی تمامی آزمایشگاه های مراکز تحقیقاتی را در سطوح مختلف دارد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi